خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

صلاحیت هیات‌های نظارت بر انتخابات احراز شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: دغدغه من این است که واگذارکردن موضوع‌های مهم به یک گروه کارگروه خاص، منجر به بروز مشکلاتی به لحاظ اجرا و حتی محتوا شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در پاسخ به سوالی درباره امکان استفاده دو منظوره از هیات اجرایی و نظارت برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: به هر حال از این نظر که در زمان و نیروی انسانی صرفه‌جویی می‌شود، شکی نیست و من هم این مسئله را قبول دارم و از این منظر می‌توان از این اقدام استقبال کرد اما مسئله این است که این افراد خبرگی لازم را دارا باشند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس یادآور شد: به هر حال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دو موضوع کاملاً متفاوت است و هیات‌های اجرایی و نظارت باید خبرگی لازم برای مدیریت این دو مسئله را داشته‌ باشند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: به هر حال هر کدام از این دو انتخابات، در جای خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و دغدغه من این است که واگذارکردن چنین موضوع‌های مهمی به یک گروه کارگروه خاص، منجر به بروز مشکلاتی به لحاظ اجرا و حتی محتوا شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد: با این حساب، باید کسانی برای این منظور انتخاب شوند که سطح بالاتری نسبت به ادوار گذشته داشته باشند و دارا بودن تجربه حضور در هیات‌های اجرایی و نظارت در سال‌های گذشته به تنهایی برای تشخیص صلاحیت این افراد کافی نخواهد بود و این صلاحیت باید دوباره احراز شود.

کد خبر : ۳۳۱۵۳۵