خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور:

روحانی مصمم است امیدوارانه‌ترین انتخابات را در اوج شفافیت برگزار کند

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری از عزم راسخ دولت برای برگزاری امیدوارانه‌ترین، با تدبیر‌ترین و مثال زدنی‌ترین انتخابات در اوج شفافیت خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نوشت:

انتخابات سال٩٢، ملت ایران را به این باور راسخ رساند که برای خواست‌هایشان از طریق صندوق رای سخن بگویند؛ حق الناس خواندن آراء، منشا این امید ملی بود.

رییس جمهور روحانی و دولت تدبیر و امید با اتکاء به این سخن و کنش حکیمانه از دل سیاه بی‌تدبیری و نا‌امیدی پدید آمد و کارهای بزرگی برای ملت انجام داد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه حق الناس بودن آراء، در شفاف‌ترین، امیدوارانه‌ترین، باتدبیر‌ترین و مردم باور‌ترین انتخابات نهفته است، تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که آراءشان حق الناس است.

بر اساس نوشته ابوطالبی در توئیتر، افتخارات ملت ایران با انتخابات، پیوند وثیق خورده است؛ امام میزان را رای ملت می‌دانست؛ مقام معظم رهبری آن را حق‌الناس خواند؛ و این دولت حاصل آن است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در پایان تاکید کرده است که اینک آغاز اولین انتخابات این دولت است؛ روحانی مصمم است یکی از امیدوارانه‌ترین، با تدبیر‌ترین، و مثال زدنی‌ترین انتخابات را در اوج شفافیت برگزار کند.

کد خبر : ۳۳۱۰۴۱