خبرگزاری کار ایران

یادگار امام در جمع خبرنگاران:

سه برداشت متضاد از حضور در انتخابات/ آبروی خود را برای نظام می‌گذارم

یادگار امام اظهار داشت: امام به ما آموختند برای حفظ و تحکیم این انقلاب از همه چیز خود می‌گذرم و من نیز برای انقلاب از آبروی خود خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان وارد سالن ششصد نفره وزارت کشور شد و در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور سخنرانی کرد.

یادگار امام گفت: امروز توفیق شد که در یک صبح جمعه برای انتخابات خبرگان ثبت نام کنم.

وی با اشاره به اینکه از باب ادب و احترام به مردم شریف ایران و به خصوص مردم تهران وارد این انتخابات شدم٬ اظهار داشت: در هفته گذشته که این بحث مطرح شده بود با سه نوع برخورد مواجه شدیم. برخی استقبال کردند و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادند.

حجت الاسلام سید حسن خمینی اقبال مردم از نامزدی خود را نشانی بر زنده بودن راه امام در جامعه خواند و گفت: دسته دوم هم به نقد کردند که از آنها هم تشکر می‌کنم

یادگار امام تاکید کرد: دسته سومی بودند هم که این حضور را اختلاف و شکاف در نظام تفسیر کردند؛ در صورتی که این حضور بر اساس دستور امام مبنی بر دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی است و امام به ما آموختند برای حفظ و تحکیم این انقلاب از همه چیز خود می‌گذرم و من نیز از آبروی خود خواهم گذاشت.

وی با اشاره به جمله امام(ره) مبنی بر «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» تاکید کرد: ما هیچ راهی جز این نداریم که «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» را محور کارهای خود قرار می‌دهیم.

حجت الاسلام سیدحسن خمینی ادامه داد: به صورت مستقل در انتخابات خبرگان شرکت کرده‌ام و از همه اقشار و افرادی که در این مسیر وی را همراهی کرده‌اند تشکر می‌کنم.

نامزد انتخابات خبرگان رهبری گفت: هیچ چیز از همراهی و همدلی مهمتر نیست و ان‌شاءلله بتوانیم انتخابات خوبی را پیش رو داشته باشیم و من هم بتوانم به آنچه موجب رضایت خدا باشد٬ عمل کنم.

کد خبر : ۳۳۰۷۰۸