خبرگزاری کار ایران

مقیمی در جمع خبرنگاران:

امیدواریم استفاده از دستگاه‌های الکترونیک به انتخابات این دوره برسد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با کار‌شناسان شورای نگهبان در حال بررسی نرم‌افزار‌ها هستیم و با توجه به ایرادات فنی که این شورا از این نرم‌افزار‌ها گرفته در حال رفع نواقص آن هستیم و امیدواریم استفاده از دستگاه‌های الکترونیک برای انتخابات این دوره برسد.

به گزارش خبرنگارایلنا، محمدحسین مقیمی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره روند ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از صبح امروز تا دوم دی ماه یک هفته فرصت داریم و قطعاً در روزهای آینده با حضور داوطلبان بیشتر ستاد انتخابات شلوغ‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبان فقط در وزارت کشور صورت نمی‌گیرد بلکه در ۳۱ مرکز فرمانداری‌ مختلف در سراسر کشور این امر انجام می‌شود.

مقیمی گفت: در روند ثبت نام کاندیدا‌ها و برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس طبق جدول زمانبندی شده پیش می‌رویم.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات الکترونیک در این دوره از انتخابات گفت: با کار‌شناسان شورای نگهبان در حال بررسی نرم‌افزار‌ها هستیم و با توجه به ایرادات فنی که این شورا از این نرم‌افزار‌ها گرفته در حال رفع نواقص آن هستیم و امیدواریم استفاده از دستگاه‌های الکترونیک برای انتخابات این دوره برسد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان در هفتم اسفند برگزار می‌شود و ثبت نام داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری از صبح امروز در مراکز فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز و تا دوم دی ماه ادامه خواهد یافت و همچنین ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بیست و هشتم آغاز و تا چهارم دی ماه ادامه خواهد یافت.

کد خبر : ۳۳۰۴۹۶