خبرگزاری کار ایران

در بیانیه مجمع زنان اصلاح طلب مطرح شد؛

دعوت زنان به مشارکت فراگیر در انتخابات مجلس دهم

مجمع زنان اصلاح طلب به منظور درخواست مشارکت فعال زنان برای حضور در ثبت نام کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا٬ در بیانیه مجمع زنان اصلاح طلب آمده است:

و اینک آزمونی دیگر برای زنان ایران در تعیین سرنوشت جامعه اسلامی با شرکت فراگیر جهت ارائه ظرفیت و توانایی‌های خود برای خدمت به ایران اسلامی.

زمانی در پاسخ به اراده امام خمینی برای شکل‌گیری انقلابی عظیم و رهایی جامعه از حاکمیت سلطه‌جویان بیگانه و روزی مشارکت در جنگی ناخواسته برای حفظ و حراست مرز و بوم ایران‌زمین و روزگاری مشارکت در بازسازی و آبادانی و اعتلای کشور نقش آفرین بوده‌اند و اینک ایفای نقش در منصب سیاسی برای رشد و توسعه‌ای همه جانبه با شرکت در تعیین سرنوشت و ثبت نام برای کاندیداتوری را به تجربه می‌نشیند.

بر هر بانویی که در توان خود این ظرفیت را می‌یابد که قادر است در جایگاه قانونگذاری بهترین‌ها را تصویب نماید فرض است تا با ادای تکلیف ایفای نقش کند و به جامعه این نکته را بیاموزد که زن ایرانی قادر است نقشی ماندگار و اثرگذار از خود بر جای گذارد و راه رسیدن به توسعه کشور را با حضوری قدرتمندانه محقق سازد.

او با حضور نقش آفرین خود به نسل امروزو فردا یادآور می‌شود که اگر تا کنون در مقابل تمامیت خواهی مردان سکوت اختیار کرده است، اینک برای رسیدن به ساختار نظامی سلامت که در آن منافع فردی تعیین‌گر عملکرد نباشد و تلاش برای برون رفت از شرایط نامطلوب قانونگذاری اقتضاء می‌کند که همچون گذشته ایثار کرده راه تعالی را برای جامعه فراهم کند و به مردان جامعه بیاموزد که برای پاسخ به ده‌ها پرسش نسل امروز به اینکه چه تلاشی را برای بهینه‌سازی شرایط اجتماعی فراهم کرده‌اند با حضوری فراگیر، دقت نظر، خدمت به مردم و بهبود شرایط با تصویب قوانینی کارآمد و روزآمد را ارائه دهد موضوعی که جز با برخورداری از نمایندگانی خبره، اندیشمند و دلسوز برای مردم محقق نمی‌شود.

پس زنان همه با هم برای اثبات این امر که باید با انتخاب بهترین گزینه‌ها عرصه را بر منفعت طلب‌ها تنگ نمایند، با مشارکتی فراگیر به حوزه‌های انتخابیه برای ثبت نام بروند.

به امید انتخاب بهترین‌ها
مجمع زنان اصلاح طلب

کد خبر : ۳۲۹۵۳۲