خبرگزاری کار ایران

آصفری در گفت‌و‌گو با ایلنا:/تکرار/

علوی و رحمانی‌فضلی دوشنبه آینده به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در نشست هفته آینده این کمیسیون، وزرای اطلاعات و کشور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس حضور خواهند یافت.

محمدحسن آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور وزرای اطلاعات و کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست روز دوشنبه هفته آینده خود میزبان سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خواهد بود.

وی افزود: بنابر بررسی‌هایی که در هیات رئیسه انجام شد، دو الی سه سوال نمایندگان از وزرا همچنان مطرح نشده و به همین دلیل تصمیم گرفتیم، این دو وزیر محترم برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در نشست ۲۳ آذرماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یابند.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: علوی و رحمانی فضلی در این نشست به سوالاتی درباره مسائل داخلی و منطقه‌ای به ویژه موضوعات امنیتی کشور پاسخ می‌دهند.

آصفری در پایان تصریح کرد: سوال از وزرای اطلاعات و کشور در نشست داخلی کمیسیون امنیت برگزار می‌شود و این دو وزیر محترم در صحن علنی حضور نخواهند یافت.

کد خبر : ۳۲۸۶۱۱