خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

سرمایه‌های خارجی را باید حساب شده به کشور وارد کنیم

وزیر اطلاعات گفت: امنیت باعث شکوفایی اندیشه ها، خلاقیت و نوآوری می شود و ما برای سرمایه گذاران و محققان کشور تامین امنیت را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و‌السلمین سید محمود علوی امروز در مراسم چهارمین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران گفت: برای اینکه در جامعه فرهنگ درستی حاکم باشد، باید اقتصاد شکوفا و امنیت برقرار باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه فعالان عرصه تولید، توزیع و خدمات باید در امنیت کار کنند، اقتصاد و امنیت را دو مقوله مهم خواند و تصریح کرد: حاکمیت فرهنگ ایمانی، خدایی و سازنده در گرو تامین اقتصاد و امنیت است.

وی ادامه داد: امنیت اقتصادی و سلامت اقتصادی دو بحث ارزشمند در اقتصاد است و دولت از سر مایه گذارانی حمایت می کند که با هدف تولید و ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند.

علوی همچنین سرمایه گذاری را عامل امنیت خواند و گفت: باید تا جایی که می توانیم سرمایه های خارجی هم البته به صورت حساب شده، وارد کشور کنیم. 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هر یک از بخش های نظامی، فرهنگی و اقتصادی سردارانی دارد، از اصناف به عنوان سرداران عرصه اقتصاد نام برد و تصریح کرد: با ایجاد امنیت و سلامت در اقتصاد مردم باید از ثمره کار فعالان اقتصادی بهره ببرند.

علوی به تلاش های دولت یازدهم برای ایجاد امنیت در کشور نیز اشاره کرد و با اشاره به  بروز ناامنی و حوادث تروریستی در برخی از کشورها گفت: به لطف خدا و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت جمهوری اسلامی ایران با وجود بیشتر شدن تعداد گروه های تروریستی در دو سال اخیر، افزایش یافته است.

کد خبر : ۳۲۸۴۲۲