خبرگزاری کار ایران

سرلشکر جعفری:

پیام نمایش آئینی «نسیان» دفاع به موقع از حق است

فرمانده کل سپاه گفت: «نسیان» انتقال دهنده پیام اقدام و دفاع به موقع از حق بود که معمولاً انسان‌ها دیر این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدعلی جعفری بعد از تماشای نمایش آئینی «نسیان» در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران، ضمن تشکر از بازیگران، تهیه‌کننده، کارگردان و عوامل این مجموعه نمایشی، گفت: این نمایش واقعیت‌های جامعه و زندگی انسان‌ها، حقیقت کربلا و دفاع از حق و اینکه اگر مردمان در همه‌ اعصار و دوران بخواهند در تابعیت حق و راه امام حسین (ع) باشند، خیلی سخت است، را به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه مردم ما نشان دادند پیرو راه حسین (ع) هستند، افزود: هرچند ما انقلاب اسلامی را مدیون بصیرت و ایمان مردم خودمان می‌دانیم و انصافاً این ماجرا که به‌عنوان «نسیان»، یعنی فراموشیِ مردمان نشان داده شد، یک واقعیتی است که به هر حال اکثر جوامع با آن روبرو هستند، ولی مردم ما خلاف این را نشان دادند زیرا بستر انقلاب اسلامی و بسترساز انقلاب اسلامی مردم عزیز ما هستند و اینکه راه کربلا و راه امام حسین (ع) را ادامه می‌دهند.

جعفری ادامه داد: شما در این نمایش سعی کردید این واقعیت را که جامعه‌ و مردمِ ما بسترساز انقلاب اسلامی است و تفاوت مردم ما با سایر مردم که دنبال زندگی و دنیا هستند، را نشان دهید.

وی درباره پیام نمایش «نسیان»، تصریح کرد: «نسیان» انتقال‌دهنده پیام اقدام و دفاع به موقع از حق بود که معمولاً انسان‌ها دیر این کار را انجام می‌دهند؛ البته باید در نظر داشته باشیم که مردم از هم متفاوت‌ هستند و نگاه‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی دارند، ولی کلیت مردم ما و در واقع‌‌ همان درصد قابل توجهی از مردم که با عمق بصیرت‌ و ایمانشان این راه را ادامه می‌دهند، نشان می‌دهند که تاکنون خلاف اکثریت حرکت می‌کنند و این راه را فراموش نکرده‌اند.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: امیدواریم که به لطف خداوند در ادامه این راه هم به همین صورت باشند و ما بتوانیم انقلاب اسلامی و نهضت امام‌خمینی (ره) که احیاگر اسلام ناب محمدی‌ است را تا آخر ادامه دهیم و زمینه‌ساز ظهور امام زمان‌ (عج) باشیم.

وی در پایان خطاب به گروه نمایش گفت: امیدوارم با عنایت خداوند هر سال بتوانید کارهای بهتری نسبت به سال قبل ارائه دهید.

کد خبر : ۳۲۷۴۶۹