خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

شخصیت‌های مختلف در حال رایزنی‌ با شورای نگهبان هستند

محسن مهرعلیزاده فعلا در جهت اینکه ساختارها و هماهنگی ها بیشتر شود در حال بررسی هستم اما حضور در انتخابات مجلس در برنامه من است

محسن مهرعلیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ با اشاره به فعالیت شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: حرکتی گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب با تشکیل این شورا کامل شده چراکه باعث هماهنگی بیشتر شده است و الان همه در شورای عالی با ساختار طراحی شده فعالیت‌های انتخاباتی خود را پیش می‌برند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به موضوع هماهنگی با چهره‌های معتدل٬ خاطرنشان کرد: این مسئله شدنی است. در مورد حزب اعتدال و توسعه که این حزب عضو شورای هماهنگی است٬ و به‌صورت کلی افراد و اشخاص شاخصی که جزو شخصیت‌های شاخص اعتدالگرا هستند٬ در این شورا حضور دارند. در نتیجه تمام اصلاح‌طلبان و اعتدالگراها در شورا هستند و امیدواریم تمام تلاش‌ها برای ارائه لیست واحد که اساسا رمز موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده است٬ محقق شود. همانطور که دیدیم در انتخابات سال ۹۲ هم وحدت اصلاح‌طلبان باعث پیروزی شد. ان‌شاءالله برای این انتخابات هم اصلاح‌طلبان و هم اعتدالگرایان همین رویه را در پیش خواهند گرفت.

رییس پیشین سازمان تربیت بدنی با اشاره به مسئله رایزنی با مراجع اجرایی و نظارتی٬ متذکر شد: به نظر من به رایزنی اصلاح‌طلبان با اعضای شورای نگهبان نیاز داریم. در حال حاضر شخصیت‌های مختلفی در حال انجام این رایزنی‌ها هستند تا سعی شود برخی سوء‌تفاهم‌ها که موجب دادن اطلاعات‌های غلط است٬ از بین برود. آنچه اصل است٬ این است که همه آنها که خود را برای انتخابات مجلس آماده می کنند دلسوز هستند و از عضو این نظام‌اند.

مهرعلیزاده افزود: به نظر می‌رسد بعضا رقابت‌ها باعث می‌شود در مورد برخی افراد اطلاعات خلاف واقع داده شود٬ لذا رایزنی‌ها می‌تواند این اطلاعات نادرست را تصحیح کند.

وی خاطرنشان کرد: یک مجلس مطلوب٬ مجلسی است که همه سلیقه‌ها در آن جای بگیرند٬ لذا تخریب افراد به بهای موفقیت جناح خودمان راه به جایی نمی‌برد بنابراین با همین رایزنی‌ها می‌توانیم به مجلسی مطلوب و موثر برسیم.

این فعال سیاسی در ادامه به بحث سوءاستفاده‌ها از واژه‌هایی همچون نفوذ اشاره و تصریح کرد: متاسفانه برخی آقایان وقتی در رقابت‌های سیاسی وقتی کم می‌آورند٬ به سوءاستفاده از بیانات بزرگان نظام روی می‌آورند. وقتی برجام به شکل سازمان‌یافته و زیر نقد مقام‌های عالی‌رتبه جلو رفت و نهایتا مجلس رای بر اجرای برجام داد٬ هرگونه سوءاستفاده در این مسیر و متهم کردن افراد باعث می‌شود مردم حتی به تصمیم‌هایی که داخل نظام هم گرفته می‌شود نتوانند اعتماد کنند٬ پس استفاده ابزاری از کلمات درست نیست٬ البته این رویه رفته رفته در حال رنگ باختن است.

کد خبر : ۳۲۷۳۱۷