خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تاسیس جمعیت رهروان ولایت به دبیرکلی جلالی گمانه‌زنی است

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس گفت: اخباری که در مورد تاسیس جمعیت رهروان منتشر شده٬ صرفاً در حد گمانه‌زنی است.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در واکنش به تشکیل جمعیت رهروان ولایت، اعلام کرد: ۲۲ اسمی که منتشر شده، صرفاً اسامی افرادی است که در جلسه اخیر حضور داشتند و اعضای هیات موسس بی‌شک بسیار بیش از آنچه اعلام شده خواهد بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: با اینکه نام خود من نیز در این لیست آمده، اما در این لحظه نه می‌توان درباره حضور قطعی این ۲۴ نفر به عنوان اعضای هیات موسس «جمعیت رهروان ولایت» اظهار نظر کرد و نه می‌توان امکان اضافه شدن افراد دیگر به این جمع را نادیده گرفت. قطعاً دوستان دیگری به این جمع اضافه می‌شوند و امکان دارد برخی از اسامی اعلام شده نیز در لیست نهایی هیات موسس، حذف شوند.

این نماینده مجلس نهم یادآور شد: قطعاً ما به دنبال حضور پرقدرت در انتخابات با یک برند جدید هستیم اما آن‌چه امروز اعلام شده، صرفاً در حد گمانه‌زنی است.

نعمتی در پایان تصریح کرد: تا زمانی که تایید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درخصوص فعالیت ما صادر نشود، نمی‌توان درخصوص اعضای هیات موسس و دبیرکل اظهار نظر قطعی کرد.

منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز که نامش در این لیست آمده، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ از تاسیس جمعیت رهروان ولایت، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

خاطرنشان می‌شود اسامی هیأت مؤسس جمعیت رهروان ولایت را به شرح ذیل اعلام شده است:

غلام‌رضا نوری قزلجه
علا‌الدین بروجردی
محمدعلی پورمختار
سید رضا اکرمی
منصور حقیقت‌پور
ایرج عبدی
بهروز نعمتی
حمیدرضا کاتوزیان
محمد سقایی
سید احمدرضا دستغیب
جواد هروی
عوض حیدرپور
اللهیار ملکشاهی
کاظم جلالی
محمد باقری بنابی
محمدرضا محسنی ثانی
عباسعلی منصوری آرانی
حسین سبحانی‌نیا
علی مروی
سیدشریف حسینی
هادی قوامی
حسین انتظامی
فاطمه رهبر
لاله افتخاری

کد خبر : ۳۲۵۱۱۰