خبرگزاری کار ایران

در توضیح یک مصاحبه منتشر شد؛

نامه عذرخواهی سعید حجاریان به احمد توکلی

احمد توکلی نامه عذرخواهی سعید حجاریان از وی به دلیل طرح یک ادعا را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا٬ احمد توکلی نماینده تهران در مجلس با یادآوری این‌که «چند سال پیش سعید حجاریان طی مصاحبه‌ای ادعا کرده بود که دولت سیدمحمد خاتمی چاپخانه‌ای را به من به عنوان مدیر مسئول روزنامه فردا داده که من آن را برای کاسبی شخصی در اختیار پسرم گذاشتم» خاطرنشان کرد که «این ادعا را در‌‌ همان نشریه تکذیب کردم، اما هر از گاهی اینجا و آنجا،‌‌ همان حرف‌ها تکرار می‌شد.»

وی ادامه داد: چند روز پیش نامه‌ای از آقای حجاریان به دستم رسید که ایشان کار خویش را اصلاح کرد و حقیقت آشکار‌تر شد. از این بابت تشکر می‌کنم.

متن نامه آقای حجاریان به شرح زیر است:

برادر گرامی اقای دکتر احمد توکلی
باسلام وارزوی توفیق

بعد از مصاحبه‌ای که چند سال پیش با مجله اندیشه پویا کرده و در آن ادعا کردم که شما از دولت آقای خاتمی برای روزنامه فردا چاپخانه‌ای گرفته‌اید؛ دستگاه تبلیغی دولت معجزه سخن مرا بهانه‌ای برای رانت‌جو خواندن شما کرد.

من مترصد بودم دولت عوض شود تا پس از تحقیق جبران مافات کنم و اکنون بعد از تحصیل اسناد (که آن را برای شما می‌فرستم) به قطع می‌گویم روزنامه فردا جز دستگاه لیتوگرافی ابزار دیگری دریافت نکرده است و از بابت این سهو پوزش می‌خواهم و امیدوارم در استانه انتخابات این موضوع مستمسکی برای حمله به شما قرار نگیرد. توفیق رفیق راه‌تان در زمینه مبارزه با فساد بخصوص فساد سیاسی باد.

وما أبرئ نفسی إن النفس لأمارة بالسوء إلا ما رحم ربی إن ربی غفور رحیم
سعید حجاریان

کد خبر : ۳۲۳۸۶۹