خبرگزاری کار ایران

نقدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

اقدامات آمریکا در منطقه٬ نشانی از دوستی با ایران ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دو سال و نیم گذشته به همت بسیجیان ۱۴۰ هزار شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار محمدرضا نقدی که سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران بود٬ اظهار داشت: امروز ده‌ها هزار استاد بسیجی در عرصه‌های علمی و تحول علوم انسانی نقش آفرینی می‌کنند و ده‌ها هزار پزشک و جامعه پزشکی بسیجی در خدمات‌رسانی به محرومان فعالند و در عرصه‌های جهاد سازندگی و محرومیت زدایی کشور در دور دسترس‌ترین نقاط کشور در تمام حوادث اعم از سیل و زلزله خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول دو سال و نیم گذشته به همت بسیجیان ۱۴۰ هزار شغل ایجاد شده است٬  ادامه داد: این فعالیت‌ها به همت خود بسیجیان بوده و بدون دریافت هیچ گونه کمکی از دولت صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج وابسته به هیچ گروه و جناحی نیست٬ بلکه متعلق به همه کشور است و تمام اقشار و همه ملت بسیجی‌اند و خصوصیات خاص خود را دارند.

سردار نقدی گفت: در دو سال اول انقلاب دشمنان تمام همتشان این بود که انقلاب ما از راه استراتژی ترور از بین برود که شکست خوردند، در ادامه آمریکایی‌ها استراتژی خود را تغییر دادند و روی خط حمله نظامی با تحریک صدام روی آوردند و وقتی صدام شکست خورد تنها کشوری که به صورت مستقیم ارتش آن با ما وارد جنگ شد، آمریکا بود که البته کشورهای دیگر به صورت غیرمستقیم از صدام حمایت می‌کردند و هشت سال استراتژی حمله نظامی آن‌ها نیز شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌ باید بدانیم و باور کنیم که آمریکا سیاست‌هایش تغییر نکرده است و همچنان‌‌ همان دشمن سابق است.

وی با اشاره به عملیات‌های تروریستی در اهواز گفت: ‌ آمریکا اقدامات متعددی همچون پرواز پهباد‌هایش بر فراز ایران، ‌ حرکت ناو‌هایش در خلیج فارس و... را انجام داده است؛ آیا همه آن‌ها علامت دوستی آمریکا با ملت ایران است؟ ۳۶ سال است که آمریکا خلاف قوانین اموال ما را بلوکه کرده است و در حال حاضر نیز جاسوس‌های متعددی همچون جیسون رضائیان را به داخل کشور فرستاده است؛ آیا این اقدامات نشان دوستی آمریکا با ملت ایران است؟ امروز دشمن می‌خواهد در کشور نفوذ کند و این نفوذ در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و افکار عمومی است.

کد خبر : ۳۲۳۵۵۸