خبرگزاری کار ایران

با حضور پوردستان و نیلی‌احمد‌آبادی؛

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و نیروی زمینی ارتش امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه تهران و نیروی زمینی ارتش امضا شد.

به گزارش ایلنا، در راستای تقویت قرارگاه علمی در ارتش و به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط نزدیک با مراکز علمی و دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های نخبه‌گرایی و خبره‌گرایی، تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی با حضور سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران امضا شد.

نیلی احمد آبادی در این مراسم گفت: ما تفاهم‌نامه‌های خوبی را با نهادهای مختلف داریم و گام‌های موثری را برداشته‌ایم تا از ظرفیت‌های دانشگاهی و علمی دو طرف قرارداد برای تحقق اهداف علمی و پژوهشی کشور استفاده شایسته‌ای ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه بین نهاد‌ها و ارگان‌ها یک موضوع جهانی است اظهار داشت: همین که بتوانیم نهاد‌ها و ارگان‌ها را در کنار هم قرار دهیم و فعالیت‌های پژوهشی و علمی انجام دهیم یک روند جهانی را پیموده‌ایم.

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: از اینکه این تفاهم‌نامه منعقد شده است خوشحالیم. نیروی زمینی ظرفیت‌های بسیار خوبی در ارتش دارد. این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف مانند بالگردی، زرهی، کارخانه‌جات تانک‌سازی، مکانیک، پهپادی و نیز سایر بخش‌هاست و ما می‌توانیم در خدمت دانشجویان عزیزمان در دانشگاه تهران باشیم.

براساس این گزارش این تفاهم‌نامه به مدت ۵ سال منعقد شده است که قابل تمدید و بازنگری است. همچنین این تفاهم‌نامه در ۷ ماده و در ۲ نسخه متحدالشکل که هرکدام حکم واحدی را دارند تنظیم و به امضای فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس دانشگاه تهران رسید.

کد خبر : ۳۲۱۹۹۹