خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

ابراز همدردی حزب اتحاد با دولت و ملت فرانسه پس از حملات تروریستی در پاریس

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای با دولت و ملت فرانسه پس از حملات تروریستی گروه داعش ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنْ أَجْلِ ذَالِکَ کَتَبْنَا عَلىَ‏ بَنىِ إِسرَْ ءِیلَ أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسَاً بِغَیرِْ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فىِ الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا وَ لَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَیِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ کَثِیرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَالِکَ فىِ الْأَرْضِ لَمُسرِْفُونَ. مائده(32)

بار دیگر خشونت، افراط و تروریسم، مرز انسانیت را درنوردید و جان انسان‌های بی‌گناه را در نقطه دیگری از این کره خاکی گرفت.

شب گذشته گروه تروریستی داعش که از زمان حضور خود با رویکردی افراطی و خشونت بار به جان زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع افتاده است و از هیچ اقدام غیرانسانی برای رسیدن به اهداف وحشیانه خود کوتاهی نمی‌کند، ملت و دولت فرانسه را با فاجعه‌ای دردناک و تأسف‌بار مواجه ساخت. فاجعه‌ای که ابعاد خشونت بار آن دل و جان بشریت را به درد آورد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام غیرانسانی گروه افراطی و تروریستی داعش در فرانسه و نیز کشتار اخیر این گروه در لبنان و نفی همه اشکال خشونت،ترور و افراط‌گرایی، مراتب تسلیت و همدردی خود را با ملت و دولت فرانسه اعلام می‌دارد. گسترش نگران‌کننده تروریسم ضرورت اتحاد و همبستگی همه کشورهای جهان را برای مقابله با افراط‌گرایی و خشونت دو چندان می‌کند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

بیست و سوم آبانماه هزارو سیصدو نود و چهار

 

کد خبر : ۳۲۱۵۹۶