خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

رئیس‌جمهور نباید نیش‌دار صحبت کند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: رئیس‌جمهور نباید عصبی و نیش‌دار صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با طرح این سؤال که چه کسانی از رفت‌وآمد شرکت‌های خارجی سود می‌برند، خاطرنشان کرد: در اقتصاد لیبرالیستی یک عده‌ای مثل رانتخواران به نوا می‌رسند، اما اقتصاد مقاومتی به نفع پابرهنگان است، کسانی که از ما دفاع و بچه‌های آن‌ها در سوریه از ما دفاع می‌کنند و اگر دفاع و شهادت آن‌ها نبود، ما امروز با امنیت نمی‌توانستیم در نماز جمعه شرکت کنیم.

صدیقی با اشاره به سخنان روحانی در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات، تصریح کرد: کسی که در راس دستگاه اجرایی است و بعد از رهبری، عالی‌ترین مقام را دارد باید عصبی برخورد نکند، نیشدار صحبت نکند و باید ادبیاتش مومن شادکن باشد.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران افزود: نمی‌شود در برابر بیگانگان رعایت جوانب در نظر گرفته شود اما در مورد خودی‌ها جور دیگری صحبت کرد، این ادبیات در شأن رئیس‌جمهور نیست.

وی با اشاره به اینکه مسئله نفوذ که مقام معظم رهبری آن را مطرح کرده‌اند، بسیار خطرناک‌تر از جنگ است، به دستگیری «نزار زاکا» اظاره و بیان کرد: نزار زاکا در ایران و لبنان ماموریت راه‌اندازی شبکه مجازی اجتماعی با اهداف آمریکایی داشت.

صدیقی افزود: نزار زاکا به گرفتن دلار‌ها و اهداف شومی که داشت، اقرار کرد. عده‌ای هم در کنار این شخص دستگیر شده‌اند. اینگونه افراد با نفوذ درجنگ آقایان رجایی و بهشتی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: یک وقت با نفوذ فکر یک رئیس جمهور را تغییر می‌دهند و تصمیم او را مطابق میل آمریکا انجام می‌دهند و نخبگان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و بدون هزینه ما را قشون خود قرار می‌دهند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه در گوشه و کنار کشف حجاب دیده می‌شود؛ تصریح کرد: گاهی دیده می‌شود خانمی پشت رل اتومبیل بدون هیچ پوششی مثل زمان رضاخان و آدم‌هایی که قانون و دین در مملکتشان نیست نشسته است.

صدیقی به حادثه تاسف‌بار اخیر افغانستان اشاره کرد که در آن تعدادی از شیعه‌ها را به جرم تشیع سر بریدند و با انتقاد از عملکرد مسئولان افغانستان گفت: مظلوم‌کشی همچنان ادامه دارد و متاسفانه دولت افغانستان حساسیت خاصی به این موضوع نشان نداده است.

کد خبر : ۳۲۱۴۰۴