خبرگزاری کار ایران

مقیمی:

مهمترین وظیفه صدا و سیما در انتخابات رعایت قوانین است

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: رعایت مقررات و قوانین انتخاباتی و چارچوبهای رسانه ای در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از جانبداری از مهمترین وظایف صدا و سیما است.

به گزارش ایلنا، حسین مقیمی در دیدار با مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به اثربخشی برنامه‌های صدا و سیمای استانی خواستار دعوت از نخبگان جهت ثبت نام به عنوان نامزدهای نمایندگی مجلس و حضور پررنگ مردم در انتخابات همچون گذشته در برنامه‌های صدا و سیما شد.

وی حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را سبب انسجام و وحدت ملی دانست.

بنا بر این گزارش، در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز اطلاع رسانی شفاف، حضور حداکثری و ایجاد زمینه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را راهبرد صدا و سیما رضوی دانست.

محسن نصرپور گفت: رسانه ملی در آگاهی بخشی و ایجاد بستر مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خود به شکل ملی، فراجناحی و بیطرف عمل خواهد کرد.

وی افزود: بر مبنای دستور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی دقیق، صحیح، مستمر و با رعایت اصل بیطرفی در پخش برنامه های متنوع و مفید از جمله اهداف اصلی صدا و سیما در ابعاد ملی و استانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است

کد خبر : ۳۲۰۰۱۸