خبرگزاری کار ایران

موسوی‌لاری به ایلنا خبر داد:

پیش‌نویس آیین‌نامه شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تهیه شد

وزیر کشور دولت اصلاحات از تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالواحد موسوی‌لاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا، با اعلام این خبر که هیات رئیسه موقت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در جلسه امروز خود آخرین هماهنگی‌ها را برای جلسه فردای شورا انجام داده، گفت:  قرار است فردا جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان برگزار شود.

وی افزود: ماموریت هیات رئیسه موقت که بنده و آقایان عارف و غریبانی عضو آن هستیم، این بود که پیش‌نویس آیین‌نامه و زمان تشکیل جلسه بعدی را تهیه کنند. در همین رابطه زمان تشکیل جلسه بعدی برای فردا مشخص شد و پیش‌نویس آیین‌نامه شورای عالی اصلاح‌طلبان نیز تهیه شد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: بنابراین دستور جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان برای فردا کاملاً مشخص است و پیش‌نویس تهیه شده به رای اعضای شورا گذاشته می‌شود.

وزیر کشور دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: در مورد ریاست آقای عارف بر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خود ایشان حرفی ندارند اما قرار است این مسئله فردا در جلسه به شکل رسمی مطرح شود.

موسوی لاری در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی نیز در این جلسات حضور دارد، گفت: آقای خاتمی تمام مسائل مربوط به انتخابات را به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان واگذار کرده‌اند.

کد خبر : ۳۱۹۸۸۶