خبرگزاری کار ایران

حسین شیخ الاسلام:

تسخیر لانه جاسوسی مسیر حرکت انقلاب را مشخص کرد

مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان مسیر حرکت انقلاب را مشخص و روشن کرد.

به گزارش ایلنا٬ حسین شیخ‌الاسلام از دانشجویان فعال در تسخیر سفارت آمریکا اظهار داشت: بااشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیروان خط امام، تصریح کرد: امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان را انقلاب دوم نامگذاری کرد، انقلابی که بزرگ‌تر از انقلاب اول است.

مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: انقلاب اول مبارزه علیه حکومت پهلوی و استبداد در داخل کشور بود ولی انقلاب دوم، انقلابی علیه آمریکا و استکبار جهانی بود.

سفیر پیشین ایران در سوریه، با بیان اینکه این اتفاق مسیر حرکت انقلاب را مشخص و روشن کرد و سیلی محکمی به استکبارجهانی زد، گفت: با این اتفاق جبهه مستضعفان و آزادیخواهان جهان تقویت شده و در برابر استکبار رهبری پیدا کردند و این خود حادثه بزرگی است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دانشجویان ما با توجه به توانمندی‌هایشان می‌توانند این روز را جهانی کنند، در مورد تفاوت ۱۳ آبان امسال با سال ۵۸ گفت: در حال حاضر جبهه مقاومت در منطقه ایجاد شده است، پیشروی کرده و جبهه استکبار با شکست‌های زیادی روبرو شده است. از دیگر سو ظرفیت‌های زیادی در کشور ایجاد شده و این ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف قابل مشاهده است.

کد خبر : ۳۱۹۱۷۸