خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد:

جزییات جلسه امروز ستاد انتخابات کشور/ ارائه گزارش‌ ساخت ۸۰ هزار صندوق شفاف

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور از جلسه امروز ستاد انتخابات خبر داد و گفت: در این جلسه آخرین گزارش‌ ساخت 80 هزار صندوق شفاف ارائه شد.

حسینعلی امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر که امروز جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور همه اعضا تشکیل شد، گفت: در این جلسه استانداران استان‌های تهران، البرز، گلستان، خراسان جنوبی به ارائه گزارش اقدامات خود در خصوص کارهای انجام شده راجع‌به انتخابات و آخرین وضعیت انتخاباتی استان‌های مربوطه پرداختند.

سخنگوی وزارت کشور افزود: در این جلسه بر ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری مردم تاکید و مقرر شد حمل صندوق‌های سیار با وسایل نقلیه جمعی صورت گیرد تا امکان حضور نمایندگان کاندیداها در آنها وجود داشته باشد.

قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این جلسه، آخرین گزارش‌ ساخت 80هزار صندوق شفاف ارائه و اظهار امیدواری شد که دولت هرچه سریع‌تر لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخابات که توسط وزارت کشور تهیه و به دولت ارائه شده است را به تصویب برساند، به نحوی که در انتخابات پیش‌رو این لایحه قدرت قانونی پیدا کرده باشد.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: همچنین در جلسه امروز ستاد انتخابات مقرر شد که گزارش اقدام‌های انجام شده در خصوص دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای ریاست جمهوری تهیه و ارسال شود.

کد خبر : ۳۱۸۹۷۱