خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات؛

غرویان برای انتخابات خبرگان اعلام آمادگی کرد/ نماینده سابق در راه مجلس

چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با ایلنا از آخرین وضعیت این جریان سیاسی در آستانه انتخابات سخن گفتند.

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام انتخابات فعالیت گروه‌های سیاسی سرعت بیشتری گرفته است. ایلنا از چهره‌های مشهور اصلاح‌طلب پیگیر آخرین اخبار گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش رو است

جلالی‌زاده: راه دشوار شناسایی نیروهای متعهد

جلال جلالی‌زاده نماینده مجلس ششم سنندج و از چهره‌های تاثیرگذار استان کردستان درباره آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان کردستان به ایلنا می‌گوید در این استان اختلافی بین اصلاح‌طلبان وجود ندارد اما یافتن نیروهای اصلاح‌طلب واقعی که در مجلس بتواند از حقوق مردم دفاع کند، کاری دشوار است.

وی افزود متاسفانه بسیاری نمایندگان نتوانستند از حقوق مردم دفاع کنند با این حال حسین‌زاده نماینده نقده و کریمیان نماینده مریوان از جمله افرادی هستند که ممکن است در لیست نهایی اصلاح‌طلبان قرار بگیرند.

ادیب: خبرگان نیاز به تبلیغ ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود ادیب در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات خبرگان ندارد، تاکید کرد حرف و حدیث بین دوستان برای نامزدی زیاد است اما شکل حضور در انتخابات خبرگان با مجلس تفاوت دارد و نیازی به اعلام زودهنگام کاندیداتوری در این انتخابات نیست.

فاضل موسوی: شاید نامزد شوم

سید فاضل موسوی نماینده اصلاح‌طلب خدابنده در مجلس هشتم به خبرنگار ایلنا می‌گوید هنوز برتای نامزدی از تهران یا خدابنده به جمع بندی نرسیده‌ام و منتظر تصمیم دوستان همفکر در شهرستان خدابنده است.

آیت‌الله غرویان: قصد دارم اما....

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان به ایلنا می‌گوید قصد دارم برای انجام وظیفه در انتخابات خبرگان نامزد شوم اما هنوز مسائلی وجود دارد و برای تصمیم قطعی باید شرایط انتخابات را رصد کنم.

استاد حوزه علمیه قم گفت به احتمال زیاد از حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات خبرگان خواهم شد اما احتمال نامزدی از شهر مشهد هم در انتخابات وجود دارد.

کد خبر : ۳۱۸۸۶۳