خبرگزاری کار ایران

آغاز نشست علنی امروز مجلس؛

سوال از وزرای اقتصاد و کشور از دستور خارج شد

نشست علنی صبح امروز نمایندگان مجلس در حالی از دقایقی پیش آغاز شد و سوال از وزرای اقتصاد و کشور از دستور کار مجلس خارج شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا،‌ نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه 12 آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل به ریاست حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس آغاز شد.
 
در ابتدای نشست علنی امروز 194 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور داشتند و بر این اساس، نشست صبح امروز مجلس در غیاب 93 نماینده مجلس آغاز شد.

نمایندگان مجلس در ابتدای نشست علنی امروز و در جریان سخنرانی ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس، به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شعار «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذلة» سر دادند.
 
در حالی که بررسی طرح اصلاح قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اولین دستور کار نشست علنی امروز پارلمان را به به خود اختصاص داد، بررسی سؤال مجتبی رحماندوست از وزیر اقتصاد نیز با توافق طرفین به تعویق افتاد.

براساس اعلام هیئت رئیسه مجلس بررسی سؤال احمد جباری نماینده بندرلنگه از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سؤال مجتبی رحماندوست نماینده تهران از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستورکار جلسه علنی امروز قرار داشت که پس از به تعویق افتادن سوال از وزیر اقتصاد، احمد جباری نیز از طرح سؤال خود از وزیر کشور انصراف داد.

کد خبر : ۳۱۸۷۴۶