خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

برای تبدیل رسانه ملی به رسانه «میلیِ» تندروها٬ به سرافراز تذکر داده شد

نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: متاسفانه صداوسیما با تبلیغ غیرمتعارف پدیده شاندیز، میزان و حلزون موجب خسران سنگینی برای ملت شد و آنها را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این موسسه‌ها کرد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به حضور رئیس سازمان صداوسیما در نشست صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: همه نمایندگان حاضر در جلسه را منتقد جدی سیاه‌نمایی‌های صداوسیما در بحث برجام یافتم.

پیرموذن با تاکید برکثرت سوال‌ها در جلسه صبح امروز یادآور شد: امروز حدود ۲۴ نفر از نمایندگان مطالبی را مطرح کردند و حدود ۴۰ و اندی از سوال‌های نمایندگان باقی ماند که بنا شد در جلسه بعدی فراکسیون مطرح شود.

وی با اشاره به برخی از محورهای مطرح شده در سوالات نمایندگان از سرافراز اظهار کرد که به ایشان در خصوص سیاه‌نمایی ظالمانه برجام، سانسور تصویر حسین فریدون برادر رئیس جمهور در گزارش مربوط به سیل ایلام، تبدیل شدن رسانه ملی به رسانه «میلی» اقتدارگرایان و تندروها تذکر داده شد.

پیرموذن اضافه کرد: متاسفانه صداوسیما با تبلیغ غیرمتعارف پدیده شاندیز، میزان و حلزون موجب خسران سنگینی برای ملت شد و آنها را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این موسسه‌ها کرد٬ حال باید پرسید آیا صداوسیما پاسخگوی این خسارت سنگین هست؟ همچنین در اردبیل خودمان عزاداری حسینی و ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا را سیاسی کردند و به سهم محیط‌زیست کم‌لطفی کرده و بی‌دلیل از سرکار خانم ابتکار رئیس سازمان محیط‌زیست انتقادهایی بی‌اساس کردند.

وی با انتقاد از عدم نگرش عادلانه و منصفانه و یکسان صداوسیما به نمایندگان یادآور شد: متاسفانه صداوسیما میان نمایندگان تفاوت قائل شده و اقدام به تخریب مجلس و دولت کرده است.

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: همچنین با جدیت تمام این نکته را به آقای سرافراز گفتم چرا صداوسیما به نامگذاری سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت تا این میزان بی‌توجه بود.

وی در واکنش به پاسخ سرافراز به نمایندگان اعلام کرد: خداوند انسان را آفرید و انسان نیز توجیه را. رئیس سازمان صداوسیما پاسخ دقیقی نداد و در دو فرصت کوتاه ده دقیقه‌ای پیش از سوال‌های نمایندگان و پس از آن به صحبت در خصوص تبیین اقتصاد مقاومتی در صداوسیما پرداخت.

پیرموذن در پایان با اشاره به احتمال طرح این موضوع در صحن علنی خاطر نشان کرد: امیدوارم این مسئله در صحن هم مطرح شود٬ چراکه با توجه به ارتباط‌هایی که با موکلمان در حوزه انتخابیه دارم همگی از رسانه ملی که با رویکردی یکطرفه تخریب برجام را کلید زد و از طرح مطالبات واقعی مردم خودداری کرد٬ انتقاد دارند.

کد خبر : ۳۱۸۲۵۰