خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌رز در گفتگو با ایلنا؛

فراکسیون رهروان از سخنان سرافراز قانع نشد/ برگزاری جلسه دیگر در آینده نزدیک

عضو فراکسیون رهروان گفت: اعضای فراکسیون رهروان در جلسه امروز نسبت به این سخن رئیس صدا و سیما مبنی بر اینکه در قضیه برجام موافقان هزار و ۸۰۰ ساعت بیش از مخالفان مجال سخن گفتن پیدا کردند، ‌قانع نشدند.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به جلسه امروز فراکسیون متبوع وی و حضور محمد سرافراز رئیس سازمان صدا وسیما در این جلسه اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان صبح امروز با حضور سرافراز و معاونان وی برگزار شد و وی در ابتدا مشکلات، معضلات، کمبود‌ها و بودجه سازمان صداوسیما و آینده کاری خود را تشریح کرد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: سپس تنی چند از اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان سوالات خود را که محور اصلی آنها بحث عدم رعایت توازن و عدالت در پوشش اخبار مربوط به برجام بود مطرح کردند.

نعیمی‌رز با بیان اینکه سرافراز به تعدادی از سوالات نمایندگان پاسخ گفت٬ تصریح کرد: در پایان جلسه مقرر شد که جلسه‌ دیگری با حضور سرافراز در آینده‌ای نزدیک در فراکسیون رهروان برگزار شود و در آن جلسه سوالات و پاسخ‌ها به شکل مبسوط‌تری مطرح شود.

نماینده مردم آستارا بیان داشت: در جلسهٔ امروز مبنای فکری اعضای فراکسیون رهروان این بود که در صداوسیما منتقدان برجام بیش از موافقان آن مجال سخن گفتن داشتند.

نعیمی‌رز در پایان خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون رهروان نسبت به این سخن رئیس صداوسیما مبنی بر اینکه در قضیه برجام موافقان هزار و ۸۰۰ ساعت بیش از مخالفان مجال سخن گفتن پیدا کردند، ‌قانع نشدند.

کد خبر : ۳۱۸۰۹۲