خبرگزاری کار ایران

روز گذشته؛

رئیس مجلس با آیات عظام و علمای قم دیدار کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیوت آیات عظام و علمای شهر قم همچون آیت‌الله محمد یزدی، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله العظمی نوری همدانی، آیت‌الله العظمی وحید خراسانی، آیت‌الله مومن و حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی روز گذشته با حضور در بیت آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در منزل آیت‌الله مومن از فقهای شورای نگهبان حضور یافت و با وی دیدار داشت.

لاریجانی در ادامه دیدارهای خود در نوبت صبح پنج‌شنبه ،‌ با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی محمدی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رفیعی گفت: سخنرانی‌های شما کاربردی و تاثیرگذار است و از منبرهای شما استفاده می‌کنیم.

براساس این گزارش، لاریجانی عصر پنج شنبه با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از عملکرد اخیر مجلس، گفت: طرح جدیدی در مورد انتخابات در مجلس مطرح بود؛ همچنین بررسی برجام را در دستور کار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای برجام، هم ایران و هم طرف غربی اقداماتی انجام دادند، افزود: اروپا و آمریکا در خصوص لغو تحریم ها احکامی صادر کردند و زمان اجرایی آن منوط به ارائه گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از اقدامات ایران است که پس از ارائه گزارش آژانس، تحریم ها لغو خواهد شد.

لاریجانی با بیان اینکه اجرای برجام باید به طور مستمر زیر ذره‌بین باشد، گفت: طرف غربی برای لغو تحریم‌ها باید ضوابطی را تدوین کند ولی در کل مراحل اصلی برجام انجام شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای عصر پنج شنبه خود با مراجع بزرگوار تقلید در شهر مقدس قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین رئیس مجلس در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید حضور یافت و با وی ملاقات کرد. در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی لوحی را که با دست خط خود نوشته بود، به دکتر لاریجانی اهدا کرد.

کد خبر : ۳۱۷۵۸۹