خبرگزاری کار ایران

امیرپوردستان:

در هر نقطه‌ای برای دفاع از کشور آماده جانفشانی هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سردار همدانی یکی از افتخارات جنگ و دفاع مقدس بود که حماسه‌های ماندگاری از خود برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در صبحگاه ستاد نیروی زمینی اظهار کرد: مصیبت جانکاه شهادت سردار حسین همدانی یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

وی در خصوص شخصیت این شهید افزود: سردار همدانی یکی از افتخارات جنگ و دفاع مقدس است که سپاه همدان با تلاش و ممارست او تاسیس شد. او از‌‌ همان اوایل انقلاب در اولین درگیری‌هایی که در کردستان به‌وجود آمد حضوری فعال و گسترده داشت و با شروع جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی حاضر شد و حماسه‌های ماندگاری را در کنار دیگر رزمندگان برجای گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به نقش بی‌بدیل سردار همدانی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار پس از انجام مأموریت‌های مستشاری در عرصه مقابله نیروهای مقاومت با تکفیری‌ها، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پوردستان در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات اخیر آمریکا با ایران پرداخت و افزود: آمریکایی‌ها از روی استیصال پای میز مذاکره نشستند و نباید تصور کنیم که از روی قدرتشان حاضر به انجام مذاکره شدند چرا که وضعیت کنونی و ناامنی‌های داخلی آمریکا نشان می‌دهد که این کشور دوره بسیار اسفناکی را سپری می‌کند و اگر روزی شاهد فروپاشی آمریکا بودیم جای هیچ تعجبی نیست.

وی ادامه داد: تهدید جدید آمریکا علیه ایران «آینده‌سازی» است و می‌خواهند روی آینده تمرکز کنند زیرا از نسلی که در عصر حاضر در کشور حضور دارند ناامید و مایوس شده‌اند و می‌دانند که دیگر این نسل فریب آنها را نخواهند خورد٬ بنابراین جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند تا از طریق ایجاد شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و ماهواره‌ای موجب از بین بردن اعتقادات و اعتماد به نفس جوانان ما شوند.

فرمانده نزاجا در پایان تصریح کرد: ما به‌ عنوان سربازان نیروهای مسلح با آمادگی رزمی بالا همچون دوران دفاع مقدس٬ باید آماده هر نوع تهدیدی باشیم و من مراتب آمادگی نیروی زمینی ارتش را به فرمانده محترم کل ارتش و فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرده‌ام و ابراز داشتم کارکنان نزاجا در هر نقطه‌ای که نیاز باشد برای دفاع از کشور آماده جانفشانی و ایثار هستند.

کد خبر : ۳۱۲۳۶۰