خبرگزاری کار ایران

پاسخ تاجگردون به بذرپاش:

صداوسیما خواهش کرد بحث چالشی نکنیم/ بذرپاش قسم جلاله خورده بود

غلامرضا تاجگردون گفت: بعد از مناظره شب گذشته بنده و آقای بذرپاش، این نماینده جبهه پایداری ادعا کرده که از سوی نماینده اصلاح‌طلب به چالش کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا تاجگردون عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام که جلسه آخر این کمیسیون برای جمع بندی گزارش نهایی در مورد توافق هسته‌ای را در اعتراض به روند نگارش گزارش ترک کرده بود روایتی را از قسم جلاله بذرپاش عضو دیگر این کمیسیون مطرح کرد.

تاجگردون که معتقد است گزارش کمیسیون ویژه برجام از توافق هسته‌ای خارج از این کمیسیون با قلم تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای نوشته شده و پیش نویس گزارش نیز بدون اطلاع اعضاء تهیه شده در مطلبی در اینستاگرام خود نوشت:

«صحبت‌های آقای بذرپاش با خبرگزاری فارس جالب بود. ای کاش دیشب که در برنامه گفت‌وگوی ویژه بودیم این حرف را می‌زد تا جوابشو می‌گرفت و ای کاش قبل از مناظره تهیه کننده از من نمی‌خواست به دلیل این که موضوع حساس است بحث چالشی نشه. اگر این موضوع را در مناظره می‌گفت بهش می‌گفتم در جلسه این آقای بذرپاش بود که قسم جلاله خورد من یک ربع پیش متن گزارش را دیدم و 5 دقیقه دیگه بهش رای داد. بهش می‌گفتم که من در جلسه گفتم این متن نوشته کیه که یک شبه آماده شده؟ بهش می‌گفتم که من در جلسه گفتم حداقل کمی متن را ویرایش می‌کردید تا از گفتمان محاوره‌ای تیم قبلی فاصله می‌گرفت. بهش می‌گفتم من در جلسه گفتم شما هنوز منظور سویفت را نمی‌دانید. بهش می‌گفتم من در جلسه گفتم این متن گفتمان و قرائت آمریکاییهاست. بهش می‌گفتم در جلسه بهتون گفتم آقای بذرپاش متنی را که هنوز نخوندید چرا بهش رای می‌دید و .... ای کاش یک بار دیگه صدا و سیما دعوت کنه تا بگم چی شد و ....»

کد خبر : ۳۱۰۹۵۳