خبرگزاری کار ایران

امیری به ایلنا خبر داد:

سالن همایش‌های وزارت کشور آتش گرفت

سخنگوی وزارت کشور از آتش گرفتن سالن همایش‌های وزارتخانه متبوعش خبر داد.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر آتش گرفتن سالن همایش‌های وزارت کشور در صبح امروز گفت: دلیل آتش گرفتن سالن همایش‌های وزارت کشور هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: احتمالا اتصالات سیم‌های برق موجب این آتش‌سوزی شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در رابطه با این حادثه گفت: آتش‌سوزی در یکی از بخش‌های تالار وزارت کشور واقع شده و با حضور عوامل آتش‌نشانی کنترل و در حال اطفاء کامل است. این آتش‌سوزی فقط در بخشی از ساختمان مستقل تالار وزارتخانه رخ داده است.

سخنگوی آتش‌نشانی: آتش‌سوزی مهر شده است

جلال ملکی (سخنگوی آتش‌نشانی تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛  با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در یکی از سالن‌های همکف وزارت کشور رخ داده، گفت: در حال حاضر این آتش‌سوزی توسط ماموران آتش‌نشانی مهار شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۶:۴۰ صبح امروز وقوع حریق در تالار وزارت کشور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، گفت: بلافاصله چندین ایستگاه آتش‌نشانی و امداد و نجات برای مهار شعله‌های آتش به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با بیان این مطلب که این آتش‌سوزی دود بسیار غلیظی را ایجاد کرد؛ به طوری که در اکثر مناطق پایتخت این دود قابل رویت بود، گفت: به دلیل مسقف بودن سالن همکف  دود راهی برای بیرون نداشت؛ بنابرین از پنجره‌های طبقات بالای وزارت کشور دود به بیرون می‌زد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره میزان خسارت وارده و اینکه علت این آتش‌سوزی چه بوده، گفت: باید عملیات ماموران آتش‌نشانی به طور کامل تمام شود تا پس از آن کارشناسان علت حادثه را بررسی کنند.

کد خبر : ۳۰۹۸۲۳