خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران مصوب شد؛

آغاز سفرهای استانی اعضای شورای مرکزی/برگزاری مجامع عمومی شهرستان‌های بیرجند، کرمان و اراک

جلسه هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران با حضور دبیر کل و اعضاء در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدا با توجه به حوادث ناگوار پی‌درپی در عربستان  اعضا ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه بیت‌الحرام و منا، تسلیت خود را به جامعه مسلمین و هم‌وطنان عزیز طی اطلاعیه‌ای اعلام نمودند.

در ادامه این جلسه در خصوص سفرهای استانی کادر مرکزی و سیاست‌گذاری حزب بحث و برنامه‌ریزی انجام و پس از تعیین گروه‌های چهار نفره که هرکدام به سه استان سفر خواهند کرد، موضوع مأموریت‌ها به آن‌ها ابلاغ شد.

افشین فرهانچی رییس کمیته امور استان‌ها به گزارشی از استان‌ها و از برگزاری سه مجمع عمومی در ماه مهر خبر داد.

برپایه این خبر مجامع عمومی در سه شهرستان مراکز استان‌های خراسان شمالی، کرمان و مرکزی به ترتیب در روزهای 16، 23 و 30 برگزار خواهد شد. در این راستای دبیر کل و هیئت همراه از شورای سیاست‌گذاری 16 مهر به استان خراسان شمالی سفر خواهند کرد.

در ادامه گزارش کار کمیته‌ها، رییس کمیته آموزش و پژوهش از ادامه برگزاری نشست عمومی این کمیته با موضوع «اصلاحات، بازاندیشی گفتمان، بازنگری راهبرد» از سلسله نشست‌های گفتمان فردا خبر داد.

هاشم جباری رییس کمیته تشکیلات در بخش دیگری از این جلسه پیش‌نویس طرح واحد تأمین و تدابیر احتیاطی حزب که ذیل کمیته تشکیلات ایجاد خواهد شد را به هیئت اجرایی تقدیم کرد که پس از بررسی و تصویب اجرایی خواهد شد.

در پایان جلسه نیز حسن رنجبر رییس کمیته انتخابات از روند فعالیت ستاد و برنامه‌های انجام‌شده گزارشی ارائه کرد. بر اساس استراتژی حزب چارت ستاد انتخاباتی تنظیم شد و احکام مسئولین بخش‌های مختلف ستاد صادر خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد ظرف چند روز آینده نخستین جلسه رسمی ستاد انتخاباتی برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۸۳۷۱