خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای:

شورای عالی حوزه‌های علمیه حملات رژیم صهیونیستی به مسجد‌الاقصی را محکوم کرد

شورای عالی حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای حملات وحشیانه روزهای گذشته از سوی رژیم صهیونیستی به ساکنان فلسطین اشغالی و مسجد‌الاقصی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

روزهای گذشته برای ساکنان فلسطین اشغالی و همه مسلمانان جهان، روزهای تلخی بود. حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کشتار وحشیانه مسلمانان بی‌گناه با هدف محو و نابودسازی آثار عظیم اسلامی انجام پذیرفت. به راستی گناه مسلمانان مظلوم فلسطین چیست که از کمترین حقوق انسانی که همانا برخورداری از آزادی در انجام دادن اعمال دینی و حضور در اماکن مذهبی است محروم می‌شوند؟

و به راستی گناه مسلمانان آن سرزمین چیست که به دلیل حراست از مسجد الاقصی به خاک و خون کشیده می‌شوند.

این جنایات در حالی صورت می‌گیرد که مجامع به اصطلاح حامی حقوق بشر، سکوت کرده‌اند و حتی این حوادث هولناک را محکوم نمی‌کنند. اکنون وظیفه مسلمانان است که به یاری برادران خود بشتابند و در برابر ددمنشی‌های رژیم جعلی اسراییل ایستادگی کنند و با محکوم کردن آن، اجازه تعدی به قدس، قبله اول مسلمانان و بنای شریف مسجد‌الاقصی را ندهند. رژیم صهیونیستی با چنین اعمالی می‌کوشید تا شکست خویش در نبرد با مردم غزه را جبران سازد و هویت پوشالی خود را بازسازی نماید.

شورای عالی حوزه علمیه قم،ضمن محکوم ساختن تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی دفاع آن، همه امت اسلامی رابه مقابله با نقشه‌های پلید رژیم سفاک صهیونیستی دعوت می‌نماید.»

کد خبر : ۳۰۵۹۰۸