خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل ارتش:

در منطقه ناامن خاورمیانه، ایران جزیره ثبات و امنیت است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در منطقه نا امن خاورمیانه، ایران، جزیره ثبات و امنیت است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ موسوی در مراسم اختتامیه رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که در پادگان حضرت جواد الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ همه ارتش‌های جهان برای خود اهدافی داشته و برای رسیدن به آن اهداف تلاش کرده‌اند. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز برای رسیدن به اهداف خود، معنویت را محور قرار داده و برای رسیدن به آن تلاش می‌نماید.

وی در ادامه به دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش اشاره کرد و افزود: در طول این دوره حضور و تلاش روحانیون در کنار نظامیان باعث شده معنویت محوری از همان روزهای ابتدایی آموزش فرماندهان و کارکنان آینده ارتش به آنها آموزش داده شود.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین گفت: توجه به امر آموزش نظامی تخصصی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته بیشتر و عمیق تر شده است که ما نمود آن را در آموزش شما دانشجویان عزیز در این اردوگاه و سپس در دوران تحصیلتان در دانشگاه های افسری ارتش شاهد هستیم.

سرتیپ موسوی در ادامه گفت: نظامیان ما باید آتش فداکاری و اشتیاق انجام ماموریت های خطیر که در قلب آنها جاری است را به بهترین نحو حفظ کرده و در مواقع لزوم به نمایش بگذارند و این باید در وجود تمام کسانی که لباس مقدس سربازی و ارتش را بر تن کرده اند به خوبی نمایان باشد و از آن برای جانبازی و دفاع از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده نمایند.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به نا امن بودن منطقه گفت: شما عزیزان می بینید که در حال حاضر منطقه ما در آتش فتنه و آشوب می سوزد و این به واسطه شیاطین بزرگ دنیا به سرکردگی آمریکاست که باعث شده منطقه ما ناامن باشد اما در این منطقه بلوا زده و نا امن، جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات و امنیت است که ما این امنیت را مرهون ملت، نیروهای مسلح، شهدا، آزادگان و جانبازان تحت رهبری‌های داهیانه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می‌باشیم.

وی در پایان برای دانشجویانی که موفق شده‌اند دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت به پایان برسانند، آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر : ۳۰۵۸۸۱