خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

موضع بسیج در خصوص مذاکرات و توافق، اعتماد به مسئولان امر است

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۹۰۴

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمنان ما به سرکردگی امریکا چهره واقعی خود را نشان داده و بی هیچ واسطه‌ای رو در روی ملت ایران قرار گرفته‌اند و برای اثبات دشمنی آنان نیاز به هیچ تفسیر و دلیلی نیست.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در جمع خانواده‌های شهدا و بسیجیان شهرستان آبیک استان قزوین گفت: از ابتدای انقلاب تا اکنون اگر لازم بود برای اثبات دشمنی قدرت‌های استکباری به سرکردگی امریکا دلیل و نشانه بیاوریم تا دست‌های پنهان آن‌ها را در حمایت از رژیم پهلوی، گروهک‌های تروریستی، صدام بعثی و فتنه گران بر ملا کنیم امروز این دشمنان چهره واقعی خود را نشان داده و بی هیچ واسطه‌ای رو در روی ملت ایران قرار گرفته‌اند و برای اثبات دشمنی آنان نیاز به هیچ تفسیر و دلیلی نیست.

وی با اشاره به این‌که لحن امریکایی‌ها بعد از مذاکرات تندتر شده است، تاکید کرد: دشمنان ما هر روز ایران را تهدید به حمله نظامی می کنند. این واضح است که مسئله استکبار با ما، مسئله هسته‌ای نیست و اگر کسی چنین پنداری داشته باشد ساده‌لوح است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفتمان انقلاب اسلامی را حاکمیت خدا بر زمین دانست و تصریح کرد: در مقابل با آمریکا که مدعی حاکمیت زمین است و در اسناد راهبردی خود بارها بر آن تأکید کرده است، تفکر گفتمان جمهوری اسلامی در حال پیشروی است.

نقدی به مصاحبه چند روز گذشته خود با خبرنگار فلسطینی شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم اشاره کرد و گفت: در آن مصاحبه این مسئله را مطرح کردم که «در سال 2025 ما بر سر کلاهک هسته‌ای که از رژیم غاصب صهیونیستی به غنیمت گرفته‌ایم با 1+5 مذاکره خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: خبرنگار این شبکه تلویزیونی برای تفهیم مطلب این گونه مطرح کرد که این یک رویا است باید حرف‌ها مبتنی بر واقعیت‌ها باشد چطور این ادعا را می کنید؟ که من پاسخ دادم اگر به درستی به اتفاقات چند سال اخیر جهان نگاه کنیم واقعیت‌هایی وجود دارد که من به گوشه‌ای از آنها اشاره کرده‌ام.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که پیش از انقلاب همه منابع و ظرفیت‌های ما در اختیار امریکا بود، اظهار کرد: در ایران، همه منابع و ظرفیت‌ها در اختیار امریکا بود که آن را با انقلاب اسلامی فتح کردیم. در لبنان، اسراییل تا نیمه شهر بیروت پیشروی کرده بود و تفکر انقلابی لبنان را آزاد کرد. عراق هم با همین تفکر از سیطره امریکا آزاد شد و یمن هم از لوث وجود رژیم صهیونیستی امریکایی آل سعود پاک شد و فلسطین که به نقطه تسلیم محض رسیده بود با این تفکر احیاء شد و همچنان روند این فتوحات ادامه دارد.

نقدی تصریح کرد: الجزایر، بحرین، مصر، اردن و کشورهایی از این دست آتش زیر خاکستر هستند اگر در این کشورها یا آفریقای مرکزی انتخاباتی آزاد و بدون اعمال نفوذ قدرت‌های استکباری برگزار شود مردم، دولت‌هایی اسلام‌گرا و ضد امریکایی را انتخاب خواهند کرد.

وی با تأکید بر این‌که اکنون ایران در حساس‌ترین نقطه جغرافیایی جهان و مهم‌ترین مقطع زمانی قرار گرفته است، اظهار کرد: باید این را به خوبی درک کنیم که ملت ایران زیر ذره بین جهان است و اگر در کشور ما قطره‌ای خون از بینی کسی جاری شود که مسبب آن نیروی انتظامی باشد، اغلب رسانه‌های دنیا آن را بازتاب می‌دهند در حالی‌که در اخبار جنایات رژیم صهیونیستی آل سعود سانسور می شود و حتی بسیاری از مردم جهان از بروز جنگ در این کشور بی‌اطلاع هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران امروز کانون توجه جهان است و باید با درک درست از شرایط حساس و سرنوشت ساز خود آگاه و بصیر، درست و به موقع عمل کند.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه با پیشرفت‌های علمی و توسعه در کشور چه در بُعد صنعتی و چه در بُعد نظامی ابزار و امکانات مختلفی برای تحقق آرمان‌های انقلاب در اختیار ملت ایران است، یادآور شد: نسل‌های قبل امکاناتشان بسیار کمتر بود و در شرایطی که بیش از نیمی از مردم کشور حتی سواد خواندن و نوشتن نداشتند با دستان خالی با رژیم طاغوت و امریکا با چهل هزار مستشارش ایستادگی کرد و پیروز شد در حالی که امروز ما فقط بیش از 4 میلیون دانشجو داریم و انتظار این است که کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

نقدی در پایان در پاسخ به سوال یکی از بسیجیان در خصوص توافق هسته‌ای اظهار کرد: موضع بسیج در خصوص مذاکرات و توافق، سپردن کار و اعتماد به مسئولین امر است اما در خصوص قطعنامه شورای امنیت باید گفت این قطعنامه بر ضد امنیت و استقلال ایران است و به هیچ وجه از سوی ملت پذیرفتنی نیست. پذیرش قطعنامه در این شرایط به معنی پذیرش سلطه استکبار بر ایران است و امریکا با مذاکره و توافق هسته‌ای به دنبال نفوذ در ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز