خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار می‌شود؛

بزرگداشت ۱۷ شهریور در میدان شهدای تهران

همزمان با یوم الله ۱۷ شهریورماه برنامه «ژاله به رنگ خون» با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» در میدان شهدای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا٬ برنامه «ژاله به‌ رنگ خون» با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» در سالروز تجلی شور و ایثار و حماسه مردم برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در حد فاصل خیابان شهید شهبازی تا میدان شهداء برگزار می‌شود.

در این برنامه با یاد و خاطره شهیدان این واقعه حجت‌الاسلام والمسلمین مقداد راوندی به روایتگری از اتفاقات این روز در قالب داستان‌ها و یاد شهدا خواهند پرداخت و در کنار این روایتگری، همزمان طراح مستقر در این مکان به طراحی تصاویر مربوط به این روز و متناسب با سخنان حاج آقا رواندی، به تصویرگری خواهد پرداخت.

از دیگر برنامه‌هایی که در این روز به اجرا در خواهد آمد «رادیو انقلاب» خواهد بود که متناسب با حال و هوای آن روز با پخش سرود‌ها و موسیقی متناسب و با اجرای مجریان تلاش می‌کند به بازسازی حوادث این روز بپردازد.

این سه برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپا خواهد بود به صورت هماهنگ و موازی به روایتگری و تصویرگری و پخش رادیویی متناسب با حال و هوای وقایع ۱۷ شهریور خواهند پراخت و حوادث آن روز‌ها را بازسازی خواهند کرد

کد خبر : ۳۰۳۵۸۵