خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

رسانه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال ایجاد شبهه علیه سپاه هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروزه سپاه در معرض قوی‌ترین تهاجم قرار گرفته است، گفت: وقتی وزیر امور خارجه انگلیس همه مشکلات را سپاه می‌داند، یعنی اینکه برنامه‌های زیادی برای سپاه ریخته‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سعیدی، صبح امروز در نخستین جشنواره تولیدات و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در سالن ولایت سپاه، اظهار کرد: سپاه پاسدران سرمایه‌های خوبی را از نظر انسانی، هنری و فنی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه عصر حاضر عصر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است، افزود: انحراف اخلاقی و براندازی سیاسی امروزه از شبکه‌های اجتماعی بسیار جدی است و هم استحاله فرهنگی و هم استحاله سیاسی در دستور کار دشمنان است.

سعیدی ادامه داد: وقتی که حضرت موسی(ع) ازمیقات برگشت دید هزار نفر از مردم تحت تاثیر القائات ساحری، گوساله‌پرست شده‌اند و وقتی موسی (ع) با شدت با آنها برخورد کرد٬ گفتند ما مقصر نبودیم بلکه تحت تاثیر القائات ساحران قرار گرفته‌ایم. این یک نمونه تاریخی از جنگ روانی دشمن بر علیه مردم است.

وی با اشاره به راه‌اندازی گروه تلویزیونی در سپاه خاطرنشان کرد: ایجاد گروه تلوزیونی گام بسیار مثبتی است که در مراکز سپاه و هم در مراکز استان‌ها باید این ظرفیت را به وجود بیاوریم.

سعیدی با بیان اینکه امروزه سپاه در معرض قوی‌ترین تهاجم قرار گرفته است، گفت: وقتی که وزیر خارجه انگلیس همه مشکلات را سپاه می‌داند، یعنی اینکه برنامه‌های زیادی برای سپاه ریخته‌اند و ما باید برنامه‌ریزی مقابله با این متهاجمان را داشته باشیم و آنها را خنثی کنیم و بخشی از این وظیفه بر عهده روابط‌ عمومی سپاه است.

وی اظهار کرد: رسانه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال ایجاد شبهه علیه سپاه بین مردم هستند. آن‌ها با طرح پرسش‌های واهی ذهن نوجوانان و جوانان را دچار اغتشاش می‌کنند و ما اگر برنامه‌ای با کیفیت و پرجاذبه داشته باشیم صداوسیما از تولیدات گروه تلویزیونی (سپاه) استقبال می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: سخنگوی سپاه، روابط عمومی سازمان است و هیچکدام از مراکز خبری در سپاه نمی‌تواند جای روابط عمومی سپاه را بگیرند و ما باید در جامعه و رسانه‌ها مطرح کنیم تا دیگران به عنوان سخنگو معرفی نشوند و تنها روابط عمومی‌ را به عنوان سخنگو بشناسند.

کد خبر : ۳۰۰۴۴۶