خبرگزاری کار ایران

پس از شنیدن سخنان وزیر کار؛

کارخانه‌ای از پاسخ‌های ربیعی قانع شد

نمایندگان مجلس پس از شنیدن سخنان وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی٬ از اظهارات وی قانع شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ نمایندگان پس از اظهارات علی ربیعی که برای پاسخ به سوال ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین به مجلس رفته بود٬

پس از پایان صحبت‌های کارخانه‌ای٬ محمدحسن ابوترابی‌فرد رییس صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزیر محترم نسبت به حوزه بیکاری اهتمام دارند و قول مساعد دادند در مورد معضل بیکاری پیگیری‌هایی بیشتری داشته باشند.

در ادامه کارخانه‌‌ای تصریح کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور در همدان حضور دارد٬ خواسته‌ من از آقای وزیر این است که در جلسه هیات دولت در این شهر مصوبه‌ای را برای اشتغال‌زایی به تصویب برساند و همچنین مسئله اشتغال‌زایی را در راس برنامه‌های دولت قرار دهد تا مردم بدانند قرار است برای اشتغالزایی حرکت اساسی انجام شود.

ابوترابی‌فرد در پاسخ به خواسته کارخانه‌ای گفت: آنچه می‌توان از وزیر توقع داشت٬ طرح موضوع به صورت جامع و مستدل در هیات رییسه است٬ اما نمی‌توان از ایشان انتظار مصوبه در اینباره٬ آنهم در جلسه هیات دولت در همدان داشت و وزیر آنچه می‌تواند وعده دهد٬ تنها همان موضوع است.

در پایان پس از اظهارات ابوترابی‌فرد٬ کارخانه‌ای پس از قول مساعد وزیر برای طرح موضوع یاد شده در جلسه هیات دولت٬ از به رای گذاشته شدن سوال ملی خود انصراف و از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

کد خبر : ۲۹۹۹۲۸