خبرگزاری کار ایران

در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید؛

مهمترین موضوعات و مسایل مرتبط با استان همدان با حضور روحانی بررسی شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان همدان عصر سه شنبه با هدف بررسی نهایی طرح‌ها و برنامه‌های دولت یازدهم برای پیشرفت و آبادانی این استان بویژه در بخش‌های راه آهن، گردشگری، صنعت، نیرو و کشاورزی با حضور رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که در آستانه سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان همدان برگزار شد، بر ضرورت اجرای سریع برنامه‌های دولت برای پیشرفت استان همدان تاکید شد. 

رییس دفتر رییس ‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، معاون اجرایی رییس جمهوری، معاونان رییس جمهوری و روسای سازمان‌های «مدیریت و برنامه ریزی کشور»، «حفاظت محیط زیست» و «میراث فرهنگی و وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌ صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان از جمله شرکت کنندگان در این جلسه بودند. 

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در این جلسه فهرستی از ظرفیت‌ها، استعداد‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان را ارائه کرد و برنامه‌ها و پیشنهادات برای شتاب بخشیدن به توسعه استان نیز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر : ۲۹۸۳۸۵