خبرگزاری کار ایران

حیدرپور به ایلنا خبر داد:

اصرار رهروان بر ارئه لیست مشترک با حضور همه جریان‌ها برای کمیسیون ویژه برجام

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از لیست رهروان برای کمیسیون ویژه برجام با حضور همه جریان‌ها خبر داد.

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، اظهار داشت: با توجه به فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات و برجام، فکر می‌کنم بر اساس بحث‌های انجام گرفته و تصمیم‌گیری فراکسیون رهروان ولایت، مجلس نسبت به انتخاب اعضای کمیسیون ویژه برجام بر پایه یک لیست مشترک از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف اقدام خواهند کرد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در توضیح خبر انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در جلسه علنی فردا، یادآور شد: بعدازظهر امروز جلسه‌ای در داخل فراکسیون رهروان ولایت برگزار شد٬ عمده اعضا به این تصمیم رسیدند که یک لیست مشترک از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف مشکل تهیه شود تا بتوانیم با وفاق و همدلی بررسی برجام را در مجلس انجام دهیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از صنایع دفاعی کشور، اعلام کرد: این بازدید از ساعت ۱۲ امروز و بعد نوبت اتمام جلسه نوبت صبح مجلس آغاز شد و تا ساعت ۱۷ عصر امروز نیز ادامه یافت و اعضای کمیسیون در این بازدید از مسئولان صنایع دفاعی کشور به‌خاطر آخرین دستاوردهای صنایع دفاعی کشور تقدیر و تجلیل داشتند.

حیدرپور با اشاره به بررسی برجام در کمیسیون‌های تخصصی، تصریح کرد: بررسی برجام در کمیسیون ویژه نافی بررسی این متن در کمیسیون‌های تخصصی نیست. کما اینکه جلساتی نیز در برخی کمیسیون‌ها برگزار شده‌ است. با این‌حال کمیسیون‌های تخصصی باید نهایتاً نتیجه بررسی‌های خود را در اختیار کمیسیون‌ ویژه قرار دهند تا کمیسیون ویژه بررسی برجام، بنابر تصمیم اکثریت نمایندگان، تصمیم نهایی مجلس درخصوص برجام را اعلام کند.

 

کد خبر : ۲۹۸۳۶۷