خبرگزاری کار ایران

خجسته به ایلنا خبر داد:

جلسه مشترک کمیسیون شوراها با فرماندهی و معاونان نیروی انتظامی

جلسه مشترک کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با فرماندهی و معاونان نیروی انتظامی با محوریت بررسی مشکلات ناجا برگزار شد.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ با اعلام خبر جلسه مشترک کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با فرماندهی و معاونان نیروی انتظامی تصریح کرد: گستردگی وظایف و ماموریت های ناجا در سطح کشور این امر مهم را می‌طلبد که حمایت از این نیرو به صورت ویژه در تمام ابعاد حمایت و قدردانی شود.

رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور با اشاره به صلاحیت‌های این کمیسیون در رسیدگی به امور داخلی کشور گفت: کمیسیون این آمادگی را دارد در جهت تحقق فرمایش‌های و منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های انتظامی و امنیت ملی، تمام توان خود را به کار بسته و در حوزه قانونگذاری و تامین بودجه نیز برای این نیرو نهایت همکاری را داشته باشد.

در ابتدا این جلسه سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به منویات فرماندهی کل قوا در حکم ابلاغی به وی گفت: مقام معظم رهبری انتظار دارند نسبت به معیشت کارکنان و صیانت از آنان و ایجاد فضای انقلابی بین آنان اقدام عملی کرده و در این راه ضمن توجه جدی به اجرای دقیق ماموریت‌ها،  همکاری‌های دستگاه‌ها با این نیرو گسترش یابد.

فرمانده نیروی انتظای با اشاره به تنوع ماموریت‌های ناجا به لزوم همکاری هرچه بیشتر دولت و مجلس با این نیرو اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تعامل میان این نیرو و مجلس بیش از پیش گسترده شود.

در ادامه این جلسه معاونان اطلاعات و عملیات، آگاهی، اجتماعی و پلیس پیشگیری، گزارش از عملکرد خود در 6 ماهه گذشته را ارایه دادند.

 

کد خبر : ۲۹۷۷۸۲