خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

انتقادهای موافقان استیضاح٬ ربطی به عملکرد طیب‌نیا ندارد

مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی مخالف و معتقدند در شرایط کنونی، این استیضاح به مصلحت نیست.

غلامرضا تاجگردون٬ غلام‌محمد زارعی و سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌و‌گو با ایلنا با استیضاح وزیر اقتصاد مخالفت کردند.

تاجگردون: اغلب انتقادهای استیضاح کنندگان طیب‌نیا ربطی به عملکرد وزیر ندارد

نماینده گچساران و باشت در مجلس هم از استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی دولت تدبیر و امید از همتایان خود در مجلس اظهار گلایه کرد.

غلامرضا تاجگردون گفت: دادن کارت‌های زرد در سه مرحله به دکتر طیب‌نیا از سوی برخی نمایندگان مجلس ناعادلانه و نادرست بود.به نظر می‌رسد بیشترین دلیل استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی از سوی استیضاح‌کنندگان شخصی و براساس منطق نبوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: انتقادهایی ممکن است در حوزه اقتصاد باشد٬ اما اغلب انتقادهای استیضاح کنندگان وزیر اقتصاد ربطی به عملکرد وزیر ندارد.

تاجگردون افزود: کاهش نرخ تورم و جلوگیری از فرار مالیات از مهم‌ترین اقدامات دکتر طیب‌نیا بوده٬ اما متاسفانه سوالات استیضاح کنندگان حول محور بانک‎‌ها بوده که ربطی به وظایف وزیر ندارد.

زارعی: موافقان استیضاح طیب‌نیا به شیوه‌های تنش‌زا متوسل نشوند

غلام‌محمد زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دوران جنگ و دعوا به پایان رسیده و اکنون زمان آرامش است و استیضاح وزیر اقتصاد در شرایط کنونی به صلاح مملکت نیست.

وی افزود: به عقیده ما، موافقان استیضاح دکتر طیب‌نیا می‌توانستند با شیوه گفت‌وگو به دغدغه‌های خود بهتر برسند تا با شیوه جدل و بحث‌های تنش‌زا متوسل شوند.

بزرگواری: استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی صحیح نیست

نماینده اصولگرای مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نیز معتقدست در شرایط کنونی، وزیر اقتصاد و دارایی نمی‌بایست استیضاح شود.

سیدعلی محمد بزرگواری به ایلنا گفت: وزرای دیگری هستند که حقشان استیضاح است و اکنون راحت نشسته‌اند٬ اما استیضاح وزیر اقتصاد را برخی نمایندگان در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: به نظر ما، اگرچه اشکالاتی بر عملکرد دکتر طیب‌نیا وجود دارد اما استیضاح برخی دیگر از وزرای دولت تدبیر و امید واجب‌تر است.

کد خبر : ۲۹۷۲۵۰