خبرگزاری کار ایران

کریمی‌اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

قوه قضاییه به ادعای ارتباط احمدی‌نژاد با امام زمان(عج) رسیدگی کند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: احمدی‌نژاد با طرح شکایت‌های گسترده خود از مسئولان دولت فعلی و رسانه‌ای کردن این شکایت‌ها فقط رد گم می‌کند و تقاضای ما این است که قوه قضاییه در مورد تخلفات او و اطرافیانش وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

احمد کریمی‌اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسات اخیر احمدی‌نژاد که به بهانه تبیین اندیشه‌های امام برگزار می‌شود، عنوان کرد: احمدی‌نژاد در موارد متعدد فرافکنی می‌کند به گونه‌ای که آنچه می‌گوید با آنچه در نیتش است، کاملا متفاوت است.

وی افزود: به گواه وزرای دولت احمدی‌نژاد، او در سفرهای خود به شمال کشور گاهی از ماشین پیاده می‌شد و مدعی بود که امام زمان را در جنگل می‌بیند که به نظر من قوه قضائیه باید به این ادعاهای کذب رسیدگی کند.

دبیر کل جمعیت اصناف و بازار تاکید کرد: فراموش نکردیم احمدی‌نژادی که امروز به بهانه تبیین اندیشه‌های امام راحل نشست‌هایی برگزار می‌کند در هشت سال ریاست‌جمهوری خود نشان داد تبعیت چندانی از راه امام و رهبری ندارد.

وی ادامه داد: بیش‌ترین قانون‌گریزی در زمان دولت احمدی‌نژاد رخ داد چون او همیشه خود را از قانون و از ولایت بالاتر می‌دانست. به گونه‌ای که سه بار از سوی رهبری در مورد مشایی اخطار گرفت. به نظر من او تنها رئیس‌جمهوری بود که بی‌بند و باری خود را نسبت به ولایت نشان می‌داد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد تلاش می‌کند تا با هزینه کردن از نام امام به اهداف خود برسد، گفت: همه به جز اطرافیان احمدی‌نژاد در صداقت او شک دارند. من معتقدم که وظیفه مجلس است که با دقت بررسی کند او چه تعداد قانون را زیر پا گذاشته است و آن را به صورت علنی به مردم اعلام کنند.

وی گفت: از سوی دیگر دستگاه قضا نیز نباید فراموش کند که احمدی‌نژاد تنها کسی بود که مفسدهای اطرافش را به عنوان خط‌ قرمز اعلام کرد و اجازه نمی‌داد آنها به دست قانون سپرده شوند. بنابراین هم‌اکنون قوای قضاییه و مقننه مسئولیت دارند به مردم بگویند احمدی‌نژاد چه راهی را رفت. در صورتی که این دو قوه در مورد مفاسد و تخلف‌های احمدی‌نژاد شفاف‌سازی نکنند، ممکن است احمدی‌نژاد دوباره با شیطنت‌های خود مردم را فریب بدهد.

دبیرکل جمعیت اصناف و بازار گفت: حاضرم هرگاه قوه قضاییه از من بخواهد پاسخ اظهاراتم در مورد احمدی‌نژاد را بدهم چون معتقدم همه کسانی که در اطلاع‌رسانی تخلفات احمدی‌نژاد تعلل می‌کنند چه رسانه‌ها و چه مسئولان در این خصوص مسئول هستند. چون احمدی‌نژاد در تدارک است تا فضای جامعه را به نفع خود تمام کند این مساله وقتی مهم‌تر می‌شود که بدانیم او و اطرافیانش امکانات مالی برای تصاحب قوه مقننه را نیز در حد اعلا دارا هستند.

کریمی‌اصفهانی با بیان اینکه احمدی‌نژاد 8 سال به جای ریاست جمهوری شعبده‌بازی کرد و همه را فریب داد، خاطرنشان کرد: او هم‌اکنون هم با طرح شکایت‌های گسترده خود از مسئولان دولت فعلی و رسانه‌ای کردن این شکایت‌ها فقط رد گم می‌کند و تقاضای ما این است که قوه قضاییه در مورد تخلفات او و اطرافیانش وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.   

کد خبر : ۲۹۶۸۴۸