خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در نشست خبری:

مصاحبه‌رادیویی یک‌عضو نظام‌پزشکی درمورد قتل دکتر اردبیلی خلاف‌واقع بود

سخنگوی قوه قضاییه از برخی اظهار‌نظرها در مورد حادثه قتل پزشک اردبیلی گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری قوه قضاییه گفت: باید دقت کنیم مسائل همانگونه که هست٬ آن را منعکس شود. نکته که باید به آن اشاره کنم٬ مربوط به شتابزدگی برخی از دوستان در امر خبررسانی است که بعضا مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کنند. خواهشمندیم افراد در خصوص مسائل٬ خیلی سریع اظهارنظر نکنند و پس از بررسی کامل به بیان مطالب بپردازند.

معاون دستگاه قضا تصریح کرد: موردی که چندی پیش در اردبیل اتفاق افتاد و منجر به قتل یک پزشک متخصص و متعاقبا نگرانی و ناراحتی جامعه پزشکی شد٬ یکی از این نمونه‌هاست و در جریان این اتفاق شاهد بیان برخی اظهارنظرهای سریع بودیم و بعضی مسائل نباید بازگو می‌شد٬ مطرح شد. همچنین در حاشیه اتفاقی که در ممسنی افتاد شاهد مصاحبه یکی از پزشکان مسئول در نظام پزشکی با یک شبکه رادیویی بودیم. ابتدا فکر کردیم خبر این مصاحبه صحت ندارد٬ اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت متوجه شدیم این موضوع صحت داشته است.

وی با اشاره به بخشی از این مصاحبه گفت:  بنا بر بررسی‌های ما شش قسمت از این مصاحبه کوتاه خلاف واقع بوده است و من فکر می‌‌کنم ایشان بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داشته‌اند٬ بدون تحقیق کامل اظهارنظر کرده‌اند.

کد خبر : ۲۹۴۹۳۷