خبرگزاری کار ایران

با انتشار نوشته‌ای کوتاه صورت گرفت؛

واکنش معاون صالحی نسبت به اظهارات امروز یکی از نمایندگان مجلس

قائم مقام سازمان انرژی اتمی با نگارش متنی کوتاه به اظهارات امروز یکی از نمایندگان مجلس و نسبت دادن اظهاراتی نسبت به رئیس سازمان واکنش داد.

به گزارش ایلنا، متن کوتاه بهروز کمالوندی در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس نهم به شرح زیر است:

امروز وقتی عنوان مطلبی که از روی کمی انصاف به آقای دکتر صالحی نسبت داده شده بود را دیدم با تهیه متن تکذیبیه‌­ای از ایشان اجازه خواستم که پاسخ این مطالب بی‌اساس را صرفاً به منظور روشن نمودن اذهان عمومی بدهم، علیرغم اصرار این‌جانب٬ ایشان به دلیل مصلحت و ممانعت از ورود به بحث­‌های جنجالی بی‌مورد که به نفع کشور نیست٬ پیشنهاد تکذبیه را نپذیرفتند و گفتند ترجیح می‌دهند سکوت و صبر پیشه کنند.

تا لحظه ورود ایشان به هیات دولت به صورت تلفنی بر ارسال تکذیبیه اصرار نمودم که البته نتیجه‌ای نداشت لکن حال که هنوز ایشان در جلسه هیئت دولت مشغول هستند پس از ساعت‌ها کلنجار با خود و با دل تصمیم گرفتم به ندای دل پاسخ دهم٬ هرچند عقل دل را از آن بر حذر داشته و اجابت خواسته رئیس را بیشتر به مصلحت و تدبیر نزدیک می‌داند.

می‌خواهم به آن نماینده محترم که از او در یکی از خبرگزاری‌ها نقل شده است که: «آقای صالحی در مجلس به  ما گفتند بروید دعا کنید توافق به هم بخورد، چون واقعاً خطرناک است». سوال کنم چرا به نجواهائی که معلوم نیست منشاء آن چیست گوش فرادادید٬ اما صدای رسا و قاطع ایشان در جلسه علنی مجلس مقابل نمایندگان ملت را که با صراحت و قاطعیت هر چه تمامتر اعلام کرد: «بنده اینجا آمده‌­ام که شهادت بدهم مسئولیت شرعی وجدانی عرفی و عقلانی آنچه را که در بعد فنی به دست آورده‌ایم، می‌پذیریم» را نشنیدید؟

کد خبر : ۲۹۴۶۸۰