خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در گفت‌وگو با ایلنا:

آرای مردم با ارائه برنامه‌ و التزام عملی به آن بدست می‌آید٬ نه با حذف رقبا

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: راه درست آن است که با ارائه برنامه‌ها و التزام عملی به آنها، بتوانیم آرای مردم را به دست آوریم.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا،  با انتقاد از اظهارنظرهای تندروانه تصریح کرد: در یک فضای مساعد هرکس باید روش و شیوه خود را اعلام کند و این مردم هستند که درباره اینکه به چه کسی رای دهند، تصمیم می‌گیرند و کار درست دفاع کردن از منطق خود است و اگر بخواهیم با اظهارنظرهای تندروانه و افراطی نظیر حذف این جریان و آن جریان رقبا را از صحنه خارج کنیم، قطعا خودمان ضرر می‌کنیم و راه درست آن است که با ارائه برنامه‌ها و التزام عملی به آنها، بتوانیم آرای مردم را به دست آوریم.

وی با تاکید بر مشکلات و نیاز امروز کشور ادامه داد: توجه به محرومان و ریشه‌کن کردن فقر از مهمترین مواردی است که باید به آن التزام عملی داشت و فارغ از شعارزدگی  به آن پرداخت؛ اما متاسفانه برخی با اظهارنظرهای این چنینی به دنبال حذف رقبا هستند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همچنین به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس درباره لزوم رد صلاحیت اصلاح‌طلبان اشاره کرد و تصریح کرد: به نظر می‌رسد گروهی با طرح این موضوعات در پی آن هستند که رقبایشان به مجلس ورود پیدا نکنند. اگر این افراد مدعی هستند که قرار است در جامعه عدل‌، انصاف و صداقت حاکم باشد، باید در این راستا گام‌های عملی بردارند و مطمئنا هر فردی در این رهگذر اقدام کند، رای مردم را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

کد خبر : ۲۹۳۶۶۶