خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با خانواده شهیدان قاسمی:

خانواده معظم شهدا مایه برکت برای دولت هستند

رییس جمهور با حضور سرزده در منزل خانواده شهیدان مهدی، امیررضا و حسن قاسمی در فضایی صمیمی و محبت‌آمیز با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه و در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل شهیدان قاسمی در منطقه اتابک تهران، از صبر و فداکاری والدین این شهیدان والامقام تجلیل و قدردانی کرد.

رییس جمهور، دیدار با خانواده معظم شهدا را مایه برکت برای دولت دانست و اظهار داشت: بی‌تردید دعای شهیدان بزرگوار پشت سر ملت ایران و این دولت قرار دارد و درکشور هر موفقیتی که وجود دارد مرهون فداکاری و ایستادگی شهدا و خانواده معظم آنان است.

روحانی با تجلیل از صبر و فداکاری و زحمات والدین شهیدان و دلجویی از آنان، اظهار داشت: ما به وجود شما خانواده شهیدان افتخار می‌کنیم، شهیدان در دامان پاک شما تربیت شدند و در راه خدا و ائمه هدی(ع) قرار گرفتند. 

در این دیدار، والدین شهیدان قاسمی با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهور ‌خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

شهید مهدی قاسمی سال ۱۳۶۱ و در سن ۲۵ سالگی، شهید امیررضا قاسمی در سال ۶۵ و در ۱۸ سالگی و شهید حسن قاسمی سال ۶۶ و در ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. لازم به ذکر است که شهید حسن قاسمی جاوید الاثر می‌باشد.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهیدان تقدیم شد.

کد خبر : ۲۹۳۵۵۰