خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور در قم؛

گزارشی از آخرین تحولات در مذاکرات هسته‌ای، تقدیم مراجع عظام شد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه در پایان سفر به مشهد و قم و دیدار با پنج تن از مراجع گفت: برای دولت مایه افتخار است که در همه مسیر خدمت از راهنمایی‌های مراجع و علما بهره بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وظیفه خود می‌داند در مسایل مهم و اساسی گزارشی به مراجع و علما تقدیم کند، افزود: لازم بود در خصوص موضوع هسته‌ای به عنوان مسئله‌ای ملی و مهم گزارشی بهنگام از آخرین تحولات و دستاوردها تقدیم مراجع عظام کرده و از راهنمایی‌های این بزرگواران بهره‌مند شویم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: در دیدارهای با مراجع نیز مثل دفعات قبل از مراتب محبت، حمایت و کمک مراجع معظم بهره‌مند شدیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که در مسایل مهمی که جنبه ملی دارد نیاز به انسجام و همبستگی عمومی و در سطوح بالا داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با دوراندیشی و درایت سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و به سبب اینکه امسال مسایل مهمی پیش رو داریم از جمله مسئله هسته‌ای باید با همدلی بیشتر برای حل مشکلات تلاش کنیم و به خصوص در حال حاضر که توافق هسته‌ای نیز حاصل شده است، باید با راهنمایی مراجع بزرگوار به همدلی مطلوب و مورد نظر دست یابیم.

نهاوندیان در پایان با بیان اینکه حاصل این دیدارها تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با انرژی معنوی که از این دیدارها گرفتیم بتوانیم به نحو بیشتر و مطلوب‌تری خدمت رسانی دولت به مردم عزیز را ادامه دهیم.

کد خبر : ۲۹۰۹۷۷