خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

نام ایران به عنوان کشوری قدرتمند در خاطره جهانیان ثبت شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت پایان موفقیت آمیز مذاکرات هسته ای پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن پیام علی اصغر مونسان به این شرح است:

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر و درسایه لطف حضرت حق ، تلاش های مستمر تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به ثمر نشست و شیرینی این موفقیت بزرگ در کام ملت قهرمان ایران اسلامی ماندگار شد.

مذاکرات ایران و ۱+۵ در لوزان سوئیس و وین ماراتن سخت و طاقت‌فرسایی بود که به لطف خداوند و در سایه رهنمودها و حمایت های بیدریغ رهبر معظم انقلاب و دعای خیر هموطنان عزیز و به مدد تخصص و تبحر تیم مذاکره کننده در نهایت منجر به توافق کامل شد. این بزرگترین پیروزی دیپلماسی کشور عزیزمان در عرصه بین المللی است و بی شک نام ایران را برای همیشه به عنوان کشوری قدرتمند در خاطره جهانیان ثبت خواهد کرد چرا که در عین تکریم دیدگاههای مختلف سیاسی سایر کشورهای جهان برای دستیابی به حقوق خود ،صبر و پایداری پیشه کرد و در نهایت به موفقیت دست یافت.

ضمن عرض خدا قوت به تک تک اعضای سخت کوش تیم هسته‌ای کشورمان که در به بار نشستن این تعامل عزت خواه از هیچ کوششی فروگذار نکردند ، این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت سرافراز و غیرتمند ایران اسلامی تبریک عرض کرده و از خداوند منان می خواهم نام ایران اسلامی همواره قرین عزت و سربلندی باشد.

کد خبر : ۲۹۰۵۸۱