خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در پاسخ به ایلنا؛

یک نفر در پرونده دکل نفتی بازداشت شده است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: قبلا گفتم گزارش رسمی به ما نرسیده٬ اما بعد مطلع شدم این گزارش با نام یک فرد به ما رسیده٬ نه با عنوان دکل.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه در خصوص پرونده دکل گمشده آیا فرد یا افرادی بازداشت شده‌اند٬ گفت: البته این که از این موضوع تعبیر مفقود شدن داشته باشیم٬ نمی‌دانم درست است یا خیر٬ این پرونده هنوز به پایان نرسیده است. باید بررسی شود که آیا سر این شرکت کلاه گذاشته‌اند٬ یا با شرکت خارجی تبانی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از تعبیر دکل مقفود شده در این رابطه درست نیست٬ گفت: البته گزارش‌هایی در این خصوص در مراحل مختلف انجام شده است. من قبلا گفتم گزارش رسمی به ما نرسیده٬ اما بعد مطلع شدم که این گزارش با نام یک فرد به ما رسیده٬ نه با عنوان دکل اتفاقا در چند مرحله گزارش‌هایی رسیده و پرونده در دادسرای تهران است.

سخنگوی  قوه قضاییه با اعلام این خبر که در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر شده و همچنان در بازداشت است٬ گفت: البته از افرادی در خصوص این موضوع تحقیق شده و تحقیقات هم چنان ادامه دارد.

اژه ای در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات شرکت تاسیسات دریایی به  قوه قضاییه کمکی به روند پرونده داشته٬ گفت: طبیعی است که این اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اینکه اطلاعات آنها مورد قبول هم واقع شود٬ بحث دیگری است.

کد خبر : ۲۹۰۲۴۹