خبرگزاری کار ایران

منتجب نیا در مراسم افطار سازمان دانشجویی حزب کار:

امیدواریم بتوانیم هزینه‌های ۸ سال گذشته را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۸۵۵

مراسم افطاری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با حضور شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب در دانشکده علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در مراسم افطار سازمان دانشجویی و جوانان حزب کار طی سخنانی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکید کرد: احزاب اصلاح طلب باید تلاش کنند تا در انتخابات امسال حضور موثر داشته باشند و بتوانند در انتخابات مجلس کرسی‌های بیشتری را به خود اختصاص دهند.   

وی با تاکید بر اینکه امسال برای همه مردم ایران، سال حساسی به حساب می‌آید٬ خاطرنشان کرد: همه ما امسال باید دست به دست هم داده و با انسجام و هوشیاری از این پیچ تاریخی حساس و خطرناک عبور کنیم. در حال حاضر هم علاقمندی مردم و هم زمینه‌های اجتماعی فراهم است. پس مسایل را باید به شکلی مدیریت کنیم که بتوانیم موفقیت لازم را در انتخابات مجلس و حتی تا جای ممکن در انتخابات خبرگان به دست آوریم. در این مسیر با وجود مشکلات موجود باید امیدوار باشیم که مجریان و ناظران سعه صدر کافی را در تائید صلاحیت ها و برگزاری انتخابات به خرج دهند.

منتجب‌نیا همچنین با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: امیدواریم شنونده خبر نهایی شدن توافق هسته‌ای و شاهد لبخند بر لب‌های این مردم پس از سال‌ها محرومیت باشیم. گرچه معتقد نیستیم که توافق هسته‌ای تمامی مشکلات را حل می‌کند٬ اما شکی نداریم که بخش مهمی از مسایل کشور و حل آنها، در گرو توسعه روابط ما با کشورهای دیگر است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان افزود: همه ما از احزاب و تشکل‌های و فعالان سیاسی باید عزم خود را برای حضور گسترده در انتخابات جزم کنیم. در این مسیر امیدواریم دولت تدبیر و امید نیز که تا به امروز قدم‌های بلندی در راستای آرمان‌های مردمی برداشته، در گام‌های آینده نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کند و همه به کمک هم بتوانیم این کشور را به سامان رسانده و بخشی از هزینه‌هایی را که در طول 8 سال گذشته بر این ملت تحمیل شده را جبران کنیم.

در این مراسم چهره‌هایی همچون محمدرضا خاتمی، علیرضا علوی تبار،‌ افتخار جهرمی، ابراهیم اصغرزاده ، نعمت احمدی، ابراهیم متقی، جواد اطاعت، محسن رهامی، رسول منتجب‌نیا، حسین کمالی، علیرضا محجوب و...حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز