خبرگزاری کار ایران

قزوینی در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکل‌های اصلاح‌طلب قدرت مانور بالایی در انتخابات دارند

یک عضو مجمع نیروهای خط امام گفت: تشکل‌های رسمی اصلاحات قدرت مانور بالایی دارند و می‌توانند به جمع‌بندی و راهبردی‌های مشخص انتخاباتی برسند.

حمید قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: نزدیک به 20 سال است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل شده و در انتخابات‌های مختلف همواره نقش کلیدی خود را ایفا کرده است.

این عضو مجمع نیروهای خط امام افزود: وظیفه این شورا ایجاد انسجام و ائتلاف بین اصلاح‌طلبان سراسر کشور است که همواره این وظیفه را به خوبی انجام داده و همچنان هم توانایی بالایی دارد تا با 20 سال تجربه در عرصه فعالیت‌های سیاسی کار ائتلاف و انسجام اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم را بر عهده داشته باشد.

عضو مجمع نیروهای خط امام خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی از چند ماه قبل به شکل عملیاتی در حال بررسی ساز و کارهای انتخاباتی است. در همین راستا کمیته انتخابات شورای هماهنگی در حال حاضر کار تعامل و با همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی را دنبال می‌کند که امیدواریم این ساز و کارها نهایتا به ائتلاف و ارائه لیست مشترک بینجامد.

قزوینی با بیان اینکه ما برای رسیدن به اجماع باید از تجربه‌های گذشته خود استفاده کنیم، گفت: به نظر می‌رسد تشکل‌های رسمی و شناسنامه‌دار اصلاحات٬ قدرت مانور بالایی برای فعالیت‌های انتخاباتی دارند و می‌توانند با تعامل با یکدیگر٬ به جمع‌بندی و راهبردی‌های مشخص انتخاباتی برسند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم با توجه به اینکه اغلب گروه‌های اصلاح‌طلب با تنوع فکری در این شورای هماهنگی عضویت دارند، این شورا ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند با ایجاد انسجام٬ اصلاح‌طلبان را در یک مجموعه واحد دور هم جمع کند.

کد خبر : ۲۸۶۰۴۸