خبرگزاری کار ایران

عابدی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح‌ فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان خراسان جنوبی

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان جنوبی گفت: فعلا بررسی‌ لازم صورت می‌گیرد تا به این نتیجه برسیم که کدام نیروها با جریان اصلاحات همگام هستند.

غلامعلی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در خراسان جنوبی یادآور شد: شورای اصلاح‌طلبان در استان خراسان جنوبی از اواخر آذرماه سال گذشته تشکیل شد. اعضای این شورا را 13 نفر از شخصیت‌های استان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: اعضای فعلی شورای استانی با حضور بیش از 500 نفر از اصلاح‌طلبان خراسان جنوبی و انتخاب شدند و کار خود را آغاز کردند٬ که اغلب این 13 عضو از نمایندگان ادوار گذشته مجلس هستند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه پس از انتخاب اعضای شورای استانی از بین خود هیات رئیسه را انتخاب کردیم، گفت: در استان خراسان جنوبی 4 حوزه انتخابیه (بیرجند، نهبندان، دشت خضری و طبس) داریم. که شوراهای استانی برای هر یک از حوزه‌های انتخابیه نیز تشکیل شده است.

عابدی خاطرنشان کرد: شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان جنوبی تاکنون 5 تا 6 جلسه برگزار کرده و ما مرتب از طریق ارتباط با مرکز هماهنگی‌های لازم را داریم. البته بنده رابط  شورای اصلاح‌طلبان خراسان جنوبی با مرکز هم هستم و تا کنون سه جلسه با شورای مرکزی کشور داشته‌ایم.

وی ادامه داد: برای ما دعوت مردم برای حضور چشم‌گیر پای صندوق‌های رای در اولویت اهدافمان قرار دارد. در حال حاضر بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد تا به این نتیجه برسیم که کدام نیروها با جریان اصلاحات همگام هستند.

عابدی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان خراسان جنوبی کامل همدل بحث انتخابات مجلس را دنبال می‌کنند، گفت: نه تنها در حوزه‌های انتخابیه٬ بلکه در شورای اصلاح‌طلبان خراسان جنوبی نیز هیچ اختلاف‌نظری وجود دارد.

کد خبر : ۲۸۵۴۱۱