خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی نقش نمایندگان زن ادوار مجلس؛

نشست مجمع زنان اصلاح طلب برگزار شد

مجمع زنان اصلاح طلب نشستی باعنوان بررسی عملکرد و نقش نمایندگان زن ادوار مجلس و چگونگی ارتقا و حضور فعال‌تر زنان در سطوح مدیریت کلان کشور را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلاجلودار زاده در بررسی عملکرد و نقش نمایندگان زن ادوار مجلس، با بیان اینکه مشوق اصلی من برای ورود به مجلس خانم مصطفوی دختر حضرت امام بودند، خاطر نشان کرد : نمی‌توانیم قبول کنیم چهره اسلام را به گونه‌ای دیگر نمایش دهند و تمام سعی ما این است که نشان دهیم اسلام، زن را به عنوان جنس دوم نمی‌بیند، بلکه زن را دارای ارزش‌های والای انسانی معرفی می‌کند.

وی افزود : خدا را شکر می‌کنیم که این کسوت را به ما عطا کرده تا در سایه بندگی او ، به بندگان خدا خدمت کنیم.

جلودارزاده در ادامه به مشکلات زنان سرپرست خانوار پرداخت و به ضروزت توانمند سازی زنان  فوق اشاره و گفت: باید کاری کنیم در برنامه‌ریزی‌ها، پرداختن به امور زنان  سرپرست خانوار در اولویت قرار گیرد.

اعظم طالقانی نیز در این نشست با یادآوری حمایت های آیت‌الله طالقانی از وی برای ورود به عرصه مدیریت کشور و حضور در اجتماع اظهار داشت: انگیزه من برای ورود به مجلس پیگیری و عمل به شعارهای انقلاب اسلامی، بالاخص شعار آزادی بود؛ همچنین مراقبت از مرزهای کشور و مراقبت از بیت المال همیشه جزو دغدغه های اصلی من به شمار می‌آمد .

 وی تصریح کرد : هیچ وقت نباید فراموش کنیم چه هزینه‌هایی پرداخت شده تا بتوانیم امروز و در شرایط فعلی کشور در امنیت به سر ببریم.

طالقانی تصریح کرد : با پیگیری و پایبندی به شعارهای انقلاب اسلامی بسیاری از بی‌تقوایی‌ها و بی‌عدالتی‌ها در سطح جامعه بروز نخواهد کرد.

وی با بیان این که در طول چهار ساله نمایندگی‌ام فقط دو پیشنهادم رای آورد، خاطرنشان کرد: اگرنمایندگان به کاروهدف خود اعتقاد راسخ دارند، باید مرعوب همت‌ها و مخالفت‌ها در داخل و خارج مجلس نشوند و با همت و دقت با استفاده از کارشناسان به بررسی لوایح و طرح‌ها بپردازد.

کد خبر : ۲۸۵۱۳۹